RECENZE: Jeff Smith, Kůstek 2 - Oči bouře

Článek od: Tobiáš Smolík - 06.09.2011

„Jupijej! Vyšel další Kůstek!“ Nyní jsou v kurzu dvě možnosti. Buď jste ihned po přečtení úvodního výkřiku vyskočili od svých prohlížečů, doběhli k oblíbenému knihkupci a s novým komiksem v zubech se právě snažíte popadnout dech a nebo… A nebo ne. Pokud by situace číslo jedna opravdu nastala, už asi stejně nemáte chuť tuto recenzi dočíst, jelikož důvody, proč si Kůstka koupit, znáte a důvody, proč si ho nekoupit, vědět nechcete. Inu, trochu jsem počítal s tím, že většina čtenářů Sardenu to má v hlavě alespoň trochu srovnané a nevyráží v papučích do ulic pokaždé, co se objeví jakákoliv nová kniha. Takže pro ty, co zůstali sedět, následuje pár řádek o tom, jak to s tím Kůstkem vlastně je.

RECENZE: Jeff Smith, Kůstek - Útěk z Kůstkova

Článek od: Tobiáš Smolík - 21.07.2010

Nepamatuji si, že by se na mě z obálky komiksu někdy usmívalo tolik ocenění. Kůstek obdržel nejen 10 cen Eisner Award a 11 Harvey Awards, ale byl i zařazen časopisem TIME mezi 100 nejlepších knih století. A k tomu všemu ještě komiks doporučuje tvůrce seriálu Simpsonovi Matt Groening i spisovatel Neil Gaiman (Sandman).

Přihlásit se k odběru RSS - Útěk z Kůstkova