RECENZE: Petra Machová, Dračí město

Článek od: Monika Hrňová - 28.11.2018

Název je svým způsobem zavádějící. Pokud očekáváte příběh hemžící se úctyhodnými bájnými tvory, běžte si raději přečíst Eragona. Pokud vám na tom zas tak nesejde a místo draků berete i ještěrky, tak vám nic nebrání si knihu řádně užít. 

Rozhovor s Petrou Machovou

Článek od: Martin Stručovský - 10.09.2018

"Fascinovala mě představa skryté civilizace na planetě Zemi. Už od dětství. Milovala jsem draky a superhrdiny. Byla tam i myšlenka - co kdyby existovaly bytosti uctívající draky jako své božstvo? Jak by vypadaly?" říká Petra Machová v rozhovoru o své knize Dračí město.

UKÁZKA: Mladé čarodějky

Článek od: Redakce - 08.03.2018

Vychutnejte si rozmanitou přehlídku fantasy povídek, které byly vyčarovány s umem a elegancí skutečných čarodějek inkoustu a pera. Nechte se unést příběhy z jiných světů. Můžete se těšit na vše, co ke klasice žánru patří. Dívky v nesnázích, draci a jiné bestie, bojovníci bez bázně a hany, astrální cestování a samozřejmě nějaká ta magie. Sborník je to převelice pestrý a každý si v něm jistě najde tu svou čarodějku. Autorky textů patří mezi kvalitní výkvět mladé české fantastiky.

Fantastický rok s Epochou

Článek od: Redakce - 13.02.2017

Dva nové akční nářezy Františka Kotlety, velkolepé finále první série Kladiva na čaroděje, zbrusu nový příběh vikingských válečníků Jaroslava Mosteckého, další vzrušující dobrodružství Anity Blakeové a Merry Gentry, knihy talentovaných nováčků… Pojďte se podívat na fantastické menu, které pro vás Epocha navařila na tento rok!

ANKETA: Kniha roku Sardenu, komentáře

Článek od: Redakce - 08.03.2016

Abyste si sami mohli spočítat, že vám ve výsledcích Knihy roku Sardenu nekecáme, přinášíme konkrétní odpovědi jednotlivých respondentů. A těšíme se, že v komentářích přibudou odpovědi čtenářů.

Přihlásit se k odběru RSS - P. Machová