RECENZE: Josef Pecinovský, Stavitelé Arestonu

Článek od: Monika Slíva - 03.04.2018

Bylo nebylo v předaleké galaxii... trochu přeháním, ale fakt jen trochu. Stavitelé Arestonu totiž skutečně pocházejí z předaleké galaxie, ale to už víme. Ovšem způsob, kterým se Areston dostal do užívání pozemšťanů, vám určitě vyrazí dech, stejně jako mnoho dalších klíčových informací, jež se dozvíte od jednoho trosečníka.

Vánoční tipy Sardenu

Článek od: Redakce - 19.12.2017

Ačkoliv je to jen těžko uvěřitelné, opět je prosinec, opět budou Vánoce a dá se říct, že rutina vládne všemu kolem nás. Ani my se tedy nemůžeme odchýlit od zavedených standardů. I letos jsme si pro vás připravili vánoční sardenské tipy na (nejen) knižní dárky a místo literárních vyhlídek směrem vpřed se můžete podívat, co zaujalo naše redaktory v průběhu letošního roku. Možná vás na poslední chvíli kousne do zadku ještě nějaká inspirace a uděláte někomu blízkému (nebo sobě) neplánovanou radost.

RECENZE: Josef Pecinovský, Útěk z Arestonu

Článek od: Monika Slíva - 27.03.2017

Útěk z Arestonu vás nenechá vydechnout a pomalu ani knihu odložit. Krutá a bezcitná hierarchie společnosti, která se za mnoho let na Arestonu vytvořila, se vyvíjí a ve vzduchu jsou cítit přicházející změny. Josef Pecinovský i ve druhém dílu arestonského vesmírného dobrodružství nenechává nikoho na pochybách, že ví, co dělá. A umí to zatraceně dobře.

Přihlásit se k odběru RSS - Areston