UKÁZKA: Mladé čarodějky

Článek od: Redakce - 08.03.2018

Vychutnejte si rozmanitou přehlídku fantasy povídek, které byly vyčarovány s umem a elegancí skutečných čarodějek inkoustu a pera. Nechte se unést příběhy z jiných světů. Můžete se těšit na vše, co ke klasice žánru patří. Dívky v nesnázích, draci a jiné bestie, bojovníci bez bázně a hany, astrální cestování a samozřejmě nějaká ta magie. Sborník je to převelice pestrý a každý si v něm jistě najde tu svou čarodějku. Autorky textů patří mezi kvalitní výkvět mladé české fantastiky.

TÝDEN ROZHOVORŮ: Rozhovor s Monikou Vorálkovou

Článek od: Martin Stručovský - 30.04.2017

"Chtěla jsem napsat knihu, v níž by se spojily mé představy drsného světa, krvelačných nepřátel, pevného přátelství, hrdinských činů, nesmělých i smělejších lásek, zkrátka epického dobrodružství," říká o svém prvním románu Krev nejmocnějších nový objev české fantastiky Monika Vorálková.

RECENZE: Otomar Dvořák, Sekera strážců

Článek od: Monika Slíva - 05.12.2016

Baladický, poetický a plující bájnou krajinou, přesto známý a plný českých pohádkových „reálií“. Tak by se jednou větou dal shrnout styl vyprávění Sekery strážců, vyprávění plného symbolů a skrytých významů i jemného humoru.

UKÁZKA: Otomar Dvořák, Mrtvý luh

Článek od: Redakce - 01.12.2016

"Temnota číhá na zlověstných místech: v hlubokých lesích, v mlžných močálech, v dávno opuštěných lomech, na hřbitovech, v zónách zamořených radiací, ale i v počítačových programech…"

UKÁZKA: Otomar Dvořák, Sekera strážců

Článek od: Redakce - 03.07.2016

"Za neprostupným lesem se nachází tajemná říše, se kterou už dávno ztratili obyvatelé poklidného Údolí veškerá spojení. Vesničané si o ní vyprávějí bájné příběhy, ale netuší, jaká hrozba tam číhá a jak náročná je služba Strážce, který brání zlu v překročení hranice."

Přihlásit se k odběru RSS - Černý drak