RECENZE: XB-1 4/2012

Článek od: Petr Simcik - 13.04.2012

 V XB-1 4/2012 nenarazil mezi povídkami na žádný  slabý kousek, sice stále nepřekoná jedničku tohoto roku, ale tu upřímě snad ani trhnout nejde. A publicistika? Jason Sanford, steampunk, ale třeba taky mystifikační horory. Co chtít víc?

RECENZE: Bearová, Elizabeth, Zjizvená

Článek od: Michal Pavlič - 05.01.2012

Elizabeth Bearová svojím debutom vzbudila nielen veľkú pozornosť, ale aj očakávania, ktorým som sa ani ja nevyhol. Román Zakalená bol podobný zahájeniu šachovej partie, jednotlivé figúrky a motívy postupne zaujímali pozície a vyčkávali na účinkovanie v strednej hre, druhej časti s názvom Zjizvená. Nenápadný úvod sa môže zmeniť vo veľkolepú science fiction, avšak nie každé káčatko vyrastie v prekrásnu labuť. Podarilo sa Bearovej naplno využiť potenciál príbehu?

LITERATURA: Ediční plán nakladatelství Laser-books

Článek od: Martin Šust - 09.02.2011

Také nakladatelství Laser-books odkrývá svůj ediční plán, tentokrát na první pololetí roku 2011. Jak už je u Laseru zvykem, na své si přijdou čtenáři science fiction i fantasy. Chystají se nové knihy Williama Gibsona, Andrzeje Pilipiuka, Daniela Abrahama, Orsona Scotta Carda, Elizabeth Bearové, Scotta Lynche, M. Johna Harrisona, Poula Andersona a Alana Campbella. V nových vydáních se objeví...

Přihlásit se k odběru RSS - E. Bear