CENY: Cena Fantázie 2012 – výsledky sú známe

Článek od: Anonym - 11.11.2012

V sobotu, 10. 11., medzi 12.30 a 15.00 hod. boli v rámci programu knižného veľtrhu Bibliotéka v Bratislave slávnostne vyhlásené výsledky literárnej súťaže Cena Fantázie 2012, zameranej na poviedky žánrov sci-fi, fantasy a horor.

PR: Utekajme, už ide! ... Fantázia

Článek od: Anonym - 05.01.2012

Některé informace se zdržely v mejlu Pechyho, který tradičně ignoruje svět internetu a Vánoce prožívá jako svátky klidu a míru. Nicméně informace o elektronickém sborníku slovenské fantasy mohla někomu z vás proklouznout.

PR+CENY: Cenu Fantázie 2011 získal nováčik

Článek od: Anonym - 06.11.2011

V sobotu sa v rámci programu knižného veľtrhu Bibliotéka v Bratislave uskutočnilo slávnostné vyhlásenie výsledkov Ceny Fantázie 2011. V deviatom ročníku literárnej súťaže sa držiteľom sochy Ceny Fantázie stal mladý autor Ivan Čipkár z Košíc za poviedku Mesto na konci času.

FILM: Život po životě (Hereafter)

Článek od: Matej Vojtko - 24.03.2011

Tak, tu je odpoveď. Hereafter je príšerne, ale naozaj príšerne nudný film. Celý šľape výhradne na neutrál (pričom som si nie istý, či neutrálu týmto neurážam) a neponúka jedinú, naozaj ani JEDINÚ scénu, ktorá by vytrhla pomaly umierajúci divácky mozog z ničivej letargie (pokiaľ teda nepočítam scénu výbuchu v metre, pri ktorej ma myklo, ehm…). Po Eastwoodovom režijnom „skille“, ktorým v predchádzajúcich filmoch hravo vyvolával emócie, tu niet ani pamiatky.

PR+SOUTĚŽ: Cena Fantázie 2011 prijíma súťažné poviedky

Článek od: Anonym - 27.02.2011

Časopis Fantázia, organizátor literárnej súťaže Cena Fantázie, začal prijímať texty do deviateho ročníka súťaže o najlepšiu slovenskú poviedku fantastických žánrov (sci-fi, fantasy, horor). Okrem toho, že boli zvýšené odmeny pre trojicu víťazov, novinkou je spolupráca so spoločnosťou Intel, ktorá popri Cene Fantázie samostatne ocení najlepšiu poviedku žánru sci-fi.

CENY: Cena Fantázie zverejnila finalistov literárnej súťaže

Článek od: Anonym - 21.09.2010

V prvom kole pätica porotcov v zložení: Jozef Karika (autor knihy V tieni mafie),  Katarína Mrázková (publicistka, kultura.sme.sk), Peter F. ’Rius Jílek (literárny teoretik, publicista), Michal Kříž (o.z. Mastodont) a Ivan Pullman (editor zborníka a publicista časopisu Fantázia) bodovala anonymné texty a zo záverečného súčtu bodov vzišli finálové poviedky. Ďalej už o víťazovi rozhodnú čitatelia...

AKCE: Fantázia pozýva na predpremiéru filmu Kick-Ass

Článek od: Anonym - 07.07.2010

„Nepotrebuješ žiadne schopnosti, aby si bol superhrdina,“ hovorí hlavný hrdina nového komiksového trháku Kick-Ass, ktorého exkluzívnu slovenskú predpremiéru v spolupráci s Magicboxom pripravuje časopis Fantázia a sieť predajní Brloh. Premietanie tretieho veľkého režisérskeho počinu Mattheva Vaughna (Po krk v extáze, Hviezdny prach) špeciálne pre fanúšikov Fantázie a Brlohu sa uskutoční 26. júla 2010 o 18.15 v Bratislavskom Poluse.

Přihlásit se k odběru RSS - Fantázia