KOMIKS: Džian Baban, Jiří Grus, Vojtěch Mašek - Ve stínu šumavských hvozdů

Článek od: Tobiáš Smolík - 02.10.2012

Nemusíte být zrovna mistrem dedukce, abyste z názvu Ve stínu šumavských hvozdů pochopili, že příběh legendárního hrdiny se odehrává v tajemných Čechách. Old Shatterhand se zde připlete do složitých národnostních sporů v rakouské monarchii. Kromě vlasteneckého boje známého ze školních škamen ale v příběhu probíhá boj ještě podivuhodnější a komplikovanější. Tajemné spiknutí, za kterým stojí Božena Němcová, Alexander Bach i tajemný zlosyn...

KOMIKS: Úspěch českého komiksu

Článek od: Anonym - 26.04.2012

Na mezinárodním komiksovém festivalu Ligatura v polské Poznani se na 1. místě v soutěži němých komiksů Silence umístila Ústřice času scenáristů Džiana Babana a Vojtěcha Maška a výtvarníka Jana Šillera.

PR+AKCE: Světu vládnou malí chlapci

Článek od: Anonym - 05.03.2012

V románu českého spisovatele Stanislava Komárka Mandaríni se objevují ukázky z neznámého a v češtině nikdy nevydaného románu Karla Maye Ve stínu šumavských hvozdů. S. Komárek z tohoto díla, unikátního jednak tím, že je u nás zcela neznámé, a jednak tím, že se dobrodružství Mayova alter ega Old Shatterhanda alias Kara Ben Nemsího tentokrát odehrává v šumavském pohraničí, cituje pouze krátké fragmenty...

KOMIKS: Marek Šindelka a Vojtěch Mašek, Chyba

Článek od: Tobiáš Smolík - 09.02.2012

Představte si dílo, které by autor pojmenoval řekněme Trhák. To by takové smetení ze stolu probíhalo jednoduše a čtenáři by si už mezi sebou řekli: To si o sobě zase někdo myslí bůhvíco, takový titul, to našince podráždí! Ale autor může uchopit celou věc i za opačný konec a pojmenovat své dílo řekněme Chyba.

Přihlásit se k odběru RSS - V. Mašek