KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 6 - Poslední výstřely

Článek od: Renata Staurovská - 24.10.2022

Začátkem roku jste společně s námi sledovali osudy posledního pistolníka Středosvěta s malým chlapcem. Určitě nemusíme připomínat, že závěr jejich společné cesty byl krutý a nemilosrdný jako pero samotného Stephena Kinga, který ostatně stojí za románovou předlohou celé komiksové série Temná věž.

KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 5 - Muž v černém

Článek od: Renata Staurovská - 31.01.2022

Jak je to dlouho, co jsme sledovali siluety mladého chlapce a pistolníka, jak společně vcházejí do temné sluje ve snaze chytit prchajícího muže v černém? Hodiny, dny? Na tomhle prokletém místě čas dávno ztratil svůj smysl. Nyní máme konečně možnost je následovat a být tak svědky samotného závěru jejich příběhu. Nebo možná nového začátku?

KOMIKS: Peter David, Robin Furthová, Temná věž: Pistolník 4 - Dostavníková stanice

Článek od: Renata Staurovská - 02.06.2021

Nad mrtvolami obyvatel městečka Tull se pomalu slétají supi a poslední pistolník Středosvěta pokračuje ve své pouti za mužem v černém. S každým krokem kupředu mu ubývají i ty poslední zbytky sil, blouzní a společnost mu dělají pouze stíny jeho vlastní minulosti. A když jen tak tak odrazí útok zmutovaných, na kost vyhublých a vyhladovělých psů, ránu po čelistech jednoho z nich si vypláchne zbytkem vody a rezignovaně převáže.

Přihlásit se k odběru RSS - R. Furthová