LITERATURA: Celé Kladivo na čaroděje za 551 Kč a další skvělé slevy

Článek od: Redakce - 16.12.2014

Nakladatelství Epocha připravilo exkluzivní slevové balíčky, se kterými pořídíte knihy až o 80% levněji!

Na www.epocha.cz nyní můžete pořídit speciální balíčky více titulů se slevou 40%-80%, řada titulů se navíc prodává za akční cenu od 29 Kč.

 

Za 551 Kč si tak můžete zakoupit kompletní sérii akční urban fantasy Kladivo na čaroděje (sedm dílů, různí autoři, cena před slevou = 1103 Kč). Dvoudílný román Perunova krev hvězdy akční fantastiky Františka Kotlety vás vyjde na 341 Kč (místo 568 Kč). Kultovní série dark fantasy s erotickými prvky Anita Blakeová od Laurell K. Hamiltonové má v češtině již 16 dílů. Rozšiřte početné řady jejích čtenářů prostřednictvím balíčku prvních třech dílů za akční cenu 319 Kč (cena před slevou = 797 Kč). Druhá série L. K. Hamiltonové, Merry Gentry, si díky charismatické hlavní hrdince, množství zajímavých postav a napínavému příběhu rovněž získala srdce mnoha čtenářů. Dosud vyšly v češtině čtyři díly, balíček nyní Epocha nabízí za skvělých 613 Kč (místo 1226 Kč).

 

Fanouškům epické fantasy udělá radost trilogie velkolepých dobrodružství rodiny kartografů Věk objevů M. A. Stackpoleho. Celou ji nyní pořídíte za 353 Kč (cena před slevou = 1177 Kč). Nejen hráče legendární počítačové hry Elder Scrolls potěší její dvoudílné románové zpracování; balíček knih Pekelné město a Pán duší si můžete zakoupit za 269 Kč (místo 538 Kč). Josef Pecinovský, klasik české fantastiky, vydal tetralogii z postkatastrofického světa Kroniky nové Země. Napínavýscifi příběh si můžete pořídit za 143 Kč (místo 476 Kč). Milovníkům science fiction jistě udělá radost i balíček pěti příběhů (Solární stanice A. Eschbacha, Vlak do pekla R. A. Blocha, Bůh v zahradě T. Sturgeona, Past v čase H. Kuttnera, Sestra Alice R. Reeda) za 285 Kč (cena před slevou = 1425 Kč).

 

S 80% slevou si můžete pořídit i kompletní ročníky Edice Pevnost 2008, 2009, 2010 a 2011. Ta nabízí scifi, fantasy i hororové příběhy, epická dobrodružství, humornou fantastiku, postkatastrofické náměty, historická témata, detektivní motivy a mnoho dalších podob současné české fantastiky. Balíček z roku 2008 (12 knih) vyjde na 292 Kč, rok 2009 (12 knih) pořídíte za 306 Kč, 2010 (12 knih) stojí 342 Kč a 2011 (10 knih) 288 Kč.

 

Za akční cenu se nabízí i balíček deseti knih z edice Magnetka, která představuje zajímavé události a výjimečné osobnosti našich i světových dějin. Pořídíte ho za 285 Kč (místo 1140 Kč). Zasmát se můžete se souborem pěti knih kreslených vtipů Neprakta do kapsy, který vás vyjde na 348 Kč místo obvyklých 695 Kč.

 

Slevové balíčky kupujte pouze přes http://www.epocha.cz/vydaneknihy.php?rubrika=19, tituly s akční slevou jsou zařazeny mezi vydanými. POZOR! Některé akce jsou časově omezeny!

Komentáře

Přidat komentář