AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Světatvůrci (séria Záhutí)

Článek od: ena - 28.07.2022

Posledné roky Sancie Gradovej boli riadne rušné. Najskôr sa nechtiac zaplietla do tajných plánov mocných, keď ukradla Klefa, tajomný zlatý kľúč. Dostala sa tým na zoznam tých, ktorých sa treba zbaviť. Prenasledoval ju veliteľ Vodobrany, prenasledoval ju aj tajomný objednávateľ krádeže. Všetko sa ale zmenilo a ona teraz spoločne s priateľmi pracuje na tom, aby tí najchudobnejší z Tevanne žili oveľa lepšie.

AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Čaropisci

Článek od: ena - 27.05.2022

Pre všetkých fanúšikov fantastických svetov R. J. Bennetta je dobrou správou, že je dostupný ďalší z autorových skvelých románov, Čaropisci. Zavedie nás medzi obyvateľov Tevane, ktorí žijú pomerne pohodlne vďaka zvláštnej úprave predmetov, zvanej skribovanie. Len zásluhou skribovania drží toto mesto pohromade.

AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Město zázraků (séria Božská města)

Článek od: ena - 07.02.2022

Kde sa všetko začalo, tam sa aj skončí alebo každá cesta vedie do Bulikova. Prešlo mnoho rokov odkedy Shara Komaidová s asistentom Sigrudom vyšetrovali vraždu známeho profesora. Mnohí z ich blízkych už nežijú, mnohé veci sa zmenili. Jedno však zostáva rovnaké. Sú to permanentne sa objavujúce dôkazy, že božská moc je na Kontinente stále prítomná.

AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Město mečů

Článek od: ena - 11.12.2021

Shara Komaydová napĺňa svoje politické sny a snaží sa civilizovať a povzniesť Kontinent. No jej plány sa nestretávajú s takou podporou, akú by potrebovala. Situácia vo Voortyaštane sa teraz dosť skomplikovala, preto Shara požiada o pomoc starú priateľku, generálku Turyin Mulagheshovú. To, čo začalo ako jednoduchý prípad stratenej agentky, nabralo obrátky, aké nikto nečakal...

AUDIOKNIHA: Robert Jackson Bennett, Město schodů

Článek od: ena - 07.12.2021

Bohovia odjakživa sídlili na Kontinente. Naplnili ho zákonmi, mágiou aj blahobytom. Obyvatelia Kontinentu mali pocit, že by mali vládnuť svetu. No Saypur sa proti nim vzbúril. Nasledoval strašný a krvavý konflikt. Bohovia boli zabití mocným Kaiom a Kontinent pokorený. Čo bohovia stvorili sa rozpadá a mágia postupne mizne...

AUDIOKNIHA: Petra Stehlíková, Nasterea

Článek od: ena - 24.09.2021

Ilan v podzemí premýšľa, ktorou cestou sa vydá. Nájde správny smer pomocou hlasu retei? Netuší, prečo ju tam nasterei doviedli. Skúšajú ju? Čaká ju na konci chodby záchrana či zánik? Možno naplnenie osudu... Kiež by jej niekto pomohol pochopiť, čo sa deje. Na povrchu sa zatiaľ trhá zem aj súdržnosť dvadsaťpäťky.

AUDIOKNIHA: Petra Stehlíková, Faja

Článek od: ena - 08.09.2021

Ilan je v Nížinách obklopená technikou, ktorú kvôli retei žiaden sklenár nikdy nepoznal. Vstrebáva všetko nové a snaží sa prísť na spôsob brúsenia mečov dvadsaťpäťky. Veliteľ jej ponúkol priateľstvo. Myslel to úprimne? Duvalské pohorie je nebezpečné. No Nížiny sú plné politických podrazov, nenávisti a túžby po moci. Aké temné tajomstvá Ilan odhalí?

AUDIOKNIHA: Michaela Merglová, Píseň oceli

Článek od: Monika Hrňová - 17.06.2021

Knihu načetl herec Jan Meduna, kterého můžete znát převážně z divadelních jevišť. Působil například v divadlech Studio DVA, Divadlo V Dlouhé, Městská divadla pražská a řadě dalších. Čtenáři orientující se ve filmové a televizní tvorbě ho možná znají z filmů Tobruk, Rytmus v patách nebo ze seriálů Případy 1. oddělení a Labyrint. Režie se ujal Jakub Tabery.

AUDIOKNIHA: James Rollins, Jidášův kmen

Článek od: ena - 08.06.2021

Máte radi Bondovky, Poirota či Holmesa? Užívate si extra výnimočné fyzické a mentálne schopnosti super tajných agentov? Ak sú vaše odpovede kladné, môžete sa začať tešiť. Nová audiokniha Jidášův kmen vznikla na základe knižnej predlohy Jamesa Rollinsa, ktorý presne o takýchto supertajných agentoch píše.

Přihlásit se k odběru RSS - Audiotéka