AKCE: Advík Reloaded! Návrat k tradici podruhé

Článek od: Redakce - 10.07.2014

9. ročník, který se odehraje 24. až 27. července 2014 v pražské Modré škole, se krom mangy a anime zaměřuje i na oblíbené hudební, konzolové a počítačové hry a jako vždy nezapomíná ani na obřady a zvyky tradičního Japonska.

PR+CON: Advík 2013 - Advík se vrací ke kořenům!

Článek od: Anonym - 16.07.2013

Po mírně kontroverzní dvouleté slovenské intervenci jsme se rozhodli, že kontroverze není vždycky jen dobrá, takže letos čekejte návrat k jistotám a Advíku, jak ho máte rádi. Noví organizátoři, které ale dávno znáte, rozšíření sekcí, co se osvědčily, a hlavně atmosféra klasického „školního“ conu. Jak říká John McClane: Yippee-ki-yay!

PR+AKCE: Advík 2012 – Japonsko je za rohem a chce u vás bydlet!

Článek od: Anonym - 23.07.2012

Takže kdo z Prahy neuteče do 26. července, ten si to všechno pěkně odskáče. Jako invazní pláž si náš oblíbený Japonec ze sousedství opět zvolil KC Zahradu a pokud ho nezastavíte tam, zítra už bude nakvartýrovaný ve vaší ložnici. Pravda, některým věcem ale stejně nezabráníte.

PR+CON: Advík 2012 odpočítává poslední měsíc do startu

Článek od: Anonym - 29.06.2012

V odjezdové horečce na FF si už některé slabší nátury začínají zoufat, co bude s jejich životy pak. Neplačte, vaši drogovou závislost už 26. 7. - 29. července podpoří největší anime, manga, herní festival v republice – Advík. V pražském kulturním centru Zahrada vypukne už sedmý ročník a to začíná vypadat na pěknou tradici. Děsivé, že?

PR+CON: Advík 2011

Článek od: Anonym - 14.07.2011

Na přelomu července a srpna ožije Praha japonskou kulturou! Advik 2011 se uskuteční ve dnech 28. 7. - 1. 8. 2011 v prostorách KC Zahrada, Malenická v Praze. Začíná ve čtvrtek v 16:00 a končí v neděli v 18:00.

CON: Advík už to má za pár. A přijdou i lampióny!

Článek od: Redakce - 26.07.2010

Co vám máme povídat. Ukousli jsme si sakra velký krajíc. Buď nás to zabije… nebo nás to zabije. Ale vám garantujeme, že se 28. 7. až 2. 8. v Praze k našemu osudu připojíte. Protože triumvirát všejaponského Advíku, všefantastického F-Expa a všeletního festivalu Matsuri má s vámi stejný plán jako kolega Joker: Ubavit vás k smrti. Enjoy!

Přihlásit se k odběru RSS - Advík