ÚVAHA: Kruhy v obilí - predikce

Článek od: Anonym - 06.06.2013

Doug a Dave byli pravděpodobně dva největší idioti, kteří se kolem problematiky výzkumu kruhů v obilí na celém světě v celé jeho historii vyskytovali. Takhle to dopadá, když dva nezaměstnaní ožralové nemají co na práci. Třeba by pomohlo dát jim aspoň trochu práce, aby tu podporu aspoň za něco brali. Nad chováním některých ožralů se veřejnost alespoň pobaví (viróza)...

ÚVAHA: Kruhy v obilí - 2/2 (Některé možnosti vzniku obrazců)

Článek od: Anonym - 03.12.2011

Ke vzniku pravidelného obrazce dojde jen v naprosto ojedinělých případech, v jediném případě z několika miliónů, kdy jsou vytvořeny zcela náhodně a zdánlivě bez jakýchkoliv logických příčin podmínky vyhovující vzniku pravidelného obrazce, a to i víc než jen dvě. Je možné použít analogii z chemie - k reakcím mezi atomy a sloučeninami dochází při srážce dvou částic...

RECENZE: Xenoholics - Mimozemšťanský fetiš...

Článek od: Marek Keram Barányi - 23.11.2011

Ahojte, volám sa Bob, som xenoholik a toto je môj príbeh. Kedysi som pracoval ako šerif v istom malom meste. Jedného dňa mi zavolal môj zástupca, ktorý tvrdil, že na poli za mestom svietia nejaké divné svetlá. Neveril som mu ani slovo, ale musel som zistiť či tam niekto nemá nejakú ilegálnu svetelnú šou.

ÚVAHA: Kruhy v obilí

Článek od: Anonym - 28.04.2011

Malá skupina autorů, kteří si prozatím přejí zůstat v anonymitě, by touto cestou ráda seznámila čtenáře Neviditelného Psa jako první s výsledky několikaletého poměrně intenzivního výzkumu v polích i mimo ně.

Přihlásit se k odběru RSS - UFO