TG: Lovci pokladů s chytrým telefonem

Článek od: Petr Simcik - 05.08.2015

Možná to u dětí podporujete, možná stejně jako já co nejvíce omezujete, každopádně vyhnout se tomu v dnešní době dost dobře nejde. Každé dítě se od první či druhé třídy tak či onak setká s mobilním telefonem, resp. jeho chytrou verzí a protože třeba já osobně nemám rád, když je využívaný pouze na hraní Angry Birds či Minecraftu popřemýšlel jsem jak ho využít venku, v přírodě.

TG: Geocaching s dětmi #2

Článek od: Milan Maršíček - 15.10.2013

Další díl Geocachingového seriálu se zaměřuje hlavně na techniku. Co k hledání potřebujete a na co dát pozor? Je váš mobil za 30,000 s integrovaným GPS, ale třeba i bazénem na tři tempa ten pravý? Nebo stačí „obyčejná“ autonavigace? A co když není po ruce ani ta?

TG: Geocaching s dětmi #1

Článek od: Milan Maršíček - 27.03.2013

Rádi byste se svými dětmi trávili více času, ale víkendové výlety bez cíle vás nelákají? Chtěli byste po celotýdenním sezení v kanceláři u počítače vyrazit s dětmi mimo město, ale návštěvy hradů a zámků nejsou ani pro vás ani pro ně to pravé? Pak vyzkoušejte geocaching!

TG: Geocaching s dětmi #4 – zakládáte keš

Článek od: Milan Maršíček - 04.03.2013

V dnešním článku se budeme věnovat jednoduchému návodu, jak založit a udržovat vlastní keš. Hledat a nacházet můžete se svými potomky cizí keše téměř do nekonečna, ale časem zatoužíte mít svou vlastní. Můžete jich mít časem i několik ale pro začátek stačí mít jen jednu. Její správa může být pro vás i vaše děti příjemné rozptýlení mezi jednotlivými loveckými výpravami.

TG: Geocaching s dětmi #3

Článek od: Milan Maršíček - 18.02.2013

Geocachingu není nikdy dost a proto je tu další díl. Tentokrát se podíváme blíže na druhy keší a konečně také na to, které jsou nejvhodnější pro děti všeho věku a čím začít, aby vaše první keš nebyla i tou poslední.

Přihlásit se k odběru RSS - Geocaching