UKÁZKA: Laura Thalassa, Vládce hvězdné oblohy

Článek od: Redakce - 23.11.2023

Laura Thalassa: Vládce hvězdné oblohy

    • Příběh plný vášnivé erotiky, krvavých tajemství a barvité fantazie, který dobyl srdce milionů čtenářů.
    • Temná new adult fantasy pro fanoušky bestsellerové série Dvůr trnů a růží od Sarah J. Maas.
    • Mystery Press chystá na příští rok od Laury Thalassy první dva díly nové fantasy série Jezdci apokalypsy.

RECENZE: Laura Thalassa, Neznámý žalm (Handlíř 2)

Článek od: Jana K. - 18.09.2023

Jen málokterému prostřednímu dílu trilogie se podaří dosáhnout kvalit toho prvního. Povětšinou působí spíš jako výplň, jakýsi most mezi slibným začátkem a akcí nadupaným koncem, který je pro celistvost příběhu potřeba překonat (taková Holubice a had by mohla vyprávět). V případě Neznámého žalmu, druhého dílu temné new adult fantasy série Handlíř, je to, dá se říct, na hraně. Předchozí Rapsodie byla o něco lepší, zejména díky flashbackům Calliiny a Desmondovy jiskřivé lovestory, nelze však tvrdit, že by pokračování bylo vyloženě zklamáním.

RECENZE: Laura Thalassa, Rapsodie (Handlíř 1)

Článek od: Jana K. - 17.01.2023

Rapsodie je prvním dílem série Handlíř (The Bargainer) z pera americké spisovatelky Laury Thalassy. Ta už má na svém kontě řádku vydaných sérií, zejména pro čtenářky, které si libují ve fantaskních romancích. U nás se však překladu dočkala až v roce 2022, a to u nakladatelství Mystery Press. Oku lahodící, temný příběh slibující obálka pod sebou skrývá sice plno klišé, ovšem také čtivost a dechberoucí chemii mezi hlavními hrdiny.

Přihlásit se k odběru RSS - L. Thalassa