ROZHOVOR: Petra Stehlíková: Mám v životě i v knihách ráda lidi praštěné, společensky naprosto nedokonalé.

Článek od: ena - 17.01.2022

Pomerne nedávno uchvátila českých aj slovenských milovníkov young adult fantasy séria Naslouchač, z pera Petry Stehlíkové. Zatiaľ sme mali možnosť čítať, prípadne si vypočuť vo forme audiokníh, tri romány z tejto ságy, a to Naslouchač, Faja a Nasterea. To, čo mnohí čitatelia nechcú pripustiť, sa stalo skutočnosťou. Táto sága je rovnako dobrá, ak nie lepšia, ako mnohé zahraničné romány tohto žánru. Strhne vás, pohltí a niektorí si na nej vytvoria „závislosť“. Aká je žena, ktorá napísala tieto príbehy? Čo má rada, čo nerada, ako ju napadol námet na tieto romány a mnoho ďalších otázok si položili tisíce fanúšikov. Nuž a kto by na ne mohol odpovedať zodpovednejšie ako samotná autorka? Aby bola ukojená vaša aj moja zvedavosť, pripravila som pre vás s Petrou Stehlíkovou tento krátky rozhovor.

AUDIOKNIHA: Petra Stehlíková, Nasterea

Článek od: ena - 24.09.2021

Ilan v podzemí premýšľa, ktorou cestou sa vydá. Nájde správny smer pomocou hlasu retei? Netuší, prečo ju tam nasterei doviedli. Skúšajú ju? Čaká ju na konci chodby záchrana či zánik? Možno naplnenie osudu... Kiež by jej niekto pomohol pochopiť, čo sa deje. Na povrchu sa zatiaľ trhá zem aj súdržnosť dvadsaťpäťky.

AUDIOKNIHA: Petra Stehlíková, Faja

Článek od: ena - 08.09.2021

Ilan je v Nížinách obklopená technikou, ktorú kvôli retei žiaden sklenár nikdy nepoznal. Vstrebáva všetko nové a snaží sa prísť na spôsob brúsenia mečov dvadsaťpäťky. Veliteľ jej ponúkol priateľstvo. Myslel to úprimne? Duvalské pohorie je nebezpečné. No Nížiny sú plné politických podrazov, nenávisti a túžby po moci. Aké temné tajomstvá Ilan odhalí?

AUDIOKNIHA: Petra Stehlíková: Naslouchač

Článek od: ena - 17.08.2021


Je to už dávno čo objavili sklenit. Odvtedy sa udialo veľa vecí. Väčšina sveta sa stala neobývateľnou a po útoku vojsk z Nížin sa zo vznešeného národa sklenárov stali otroci. V nimi postavených mestách namiesto nich žili obyvytelia z Nížin a vládli dosadení fajovia.

Přihlásit se k odběru RSS - P. Stehlíková