KOMIKS: Spider-Men - Mazák stretáva bažanta...

Článek od: Marek Keram Barányi - 27.06.2012

Peter Parker Zeme-1610 (takzvaný Ultimate svet): mŕtvy. Jeho nástupca, trinásťročný afroamerický hispánec Miles Morales. A keďže ešte u nás nie je veľmi známy (zatiaľ bolo vydaných iba jedenásť čísiel série Ultimate Comics Spider-Man), povieme si, ako sa stal Spider-Manom Ultimate sveta.

RECENZE: Brilliant - Bendis. Bagley. Brilantné...

Článek od: Marek Keram Barányi - 17.11.2011

Medzi čitateľmi brakovej literatúry kombinujúcej obrázky a slová, ktorú ignorantské hovädá nazývajú „Comix“, alebo „Káčer Donald“, sa začala šíriť legenda o mužovi menom Brian Michael Bendis. Údajne stačí počas splnu mesiaca povedať jeho celé meno trikrát pred zrkadlom a zrodí sa nový comics s jeho scenárom.

RECENZE: Brian M. Bendis, Daredevil: Muž beze strachu

Článek od: Martin Stručovský - 07.04.2011

Daredevil patří za velkou louží k nejslavnějším superhrdinům a pravému rodinnému stříbru komiksové stáje Marvel a stejně jako většina jeho kolegů, i on se zrodil díky nespoutané fantazii  scénáristy Stana Leeho. Nevystřeluje sice sítě jako Spider-Man, ani nemá super brnění jako Iron Man. Zato má abnormálně vyvinuté smysly, kromě zraku,...

KOMIKS+PR: Ultimate Fantastic Four - Zrod

Článek od: Anonym - 05.04.2011

Komiks u nás se už rozjel, ale pořád se v něm vyskytovaly citelné mezery. Jednou z nich byl i jeden z nejslavnějších superhrdinských týmů světa, Fantastic Four. U nás ji známe z filmů, z animovaného televizního seriálu – ale z komiksu stále ne. A přitom je tenhle tým stále populární...

Přihlásit se k odběru RSS - B. M. Bendis