POVÍDKA: Martin Kochlica, Marvin - Rýchlejší ako smrť

Článek od: Martin Kochlica - 20.01.2011

Zombia Marvin sa naposledy potuloval v splatter fantasy románe Dušana D. Fabiana Živého mě nedostanou! Tento zjazvený sympaťák sa teraz vracia v krátkej poviedke. Z Atlantídy sa presunul do Rímskej ríše roku 24 pred Kristom a nezachraňuje nikoho menšieho než dcéru Octaviana Augusta... Marvin ďakuje svojmu stvoriteľovi, že ho bez okolkov požičal inému autorovi.

INTERVIEW: Rozhovor s Dušanem D. Fabianem

Článek od: Martin Stručovský - 09.12.2010

Před rokem a půl si na Neviditelném psu dlouze pokecal David P. Stefanovič s tímto úspěšným slovenským autorem fantastiky a milovníkem metalu. Dnes vám nabízíme další rozhovor, kterého se ujal Martin Stručovský ku příležitosti vydání nejnovějšího Fabianova románu Živého mě nedostanou, jehož úvodní povídku jste si mohli nedávno přečíst i na Sardenu.

LITERATURA+PR: Slovenské Vánoce v nakladatelství Brokilon

Článek od: Martin Stručovský - 30.11.2010

Jistě mi dáte za pravdu, že nakladatelství Brokilon patří na trhu s fantastikou mezi ty nejproduktivnější a Vánoce bez jejich knih by pro mnohé fanoušky prostě nebyly Vánoce. Možná, že si myslíte, že už své letošní zásoby vyčerpal. Chyba lávky! Stromek letos bude hájit dvojka slovenských spisovatelů, kteří si na pomoc přizvali sympatického zombivce a chrabrého turkobijce. Kdo jiný by pak pomohl o knihách vyprávět lépe než jejich tvůrci, takže se dočkáte krátkých komentářů Dušana Fabiana a Juraje Červenáka...

POVÍDKA: Dušan D. Fabian, Žij a nenech žít

Článek od: Anonym - 26.11.2010

Kapacity datují Marvinův zrod do roku 1250 před Kristem. Marvin datuje zrod Krista do roku 1250 po Marvinovi. Kdo je tento velkohubý prehistorický Chuck Norris? Nakladatelství Brokilon právě chystá k vydání akční nářez v podobě románu Dušana D. Fabiana. Čtenáři Sardenu si mohou dnes vychutnat celou povídku, která otvírá osudy novopečeného zombíka Marvina...

Přihlásit se k odběru RSS - D. D. Fabian