FILM: Strašáci (Straw Dogs)

Článek od: Martin Kochlica - 27.01.2012

Sú horory a horory. V podstate všetky bez fantastického ozvláštnenia by mali byť „len“ trilery... Lenže Psycho, Mlčanie jahniat, Spaľovač mŕtvol, Misery sú skrátka „naše filmy“. Preto je na tejto stránke aj recenzia Strašiakov.

FILM: Batman - Rok jedna

Článek od: Martin Kochlica - 14.11.2011

Komiksy od Franka Millera sú povinnosťou. Čo sa týka netopiera, má na konte legendárny Návrat Temného rytiera ale aj nemenej cenený Batman: Rok jedna. Chlapci od DC Entertainment a Warner Premiere sa konečne rozhodli priniesť nám slávny začiatok vo filmovej podobe.

FILM: Všemocný (Limitless)

Článek od: Martin Kochlica - 10.08.2011

Mozog využívame len asi na 20 %. Ako by ste zareagovali, keby vám niekto ponúkol malú tabletku, ktorá spôsobí, že dokážete využívať celú mozgovú kapacitu? Zrazu by bolo všetko možné. Je toto americký sen?

FILM: Červená Karkulka

Článek od: Martin Kochlica - 04.08.2011

Hororovým filmovým svetom už dlhšie lomcuje tzv. „young adult“ ošiaľ. Odštartovala ho Buffy, úspešne rozšírili Twilight či Úpírske denníky. Režisérka Twilight sa rozhodla do tohto subžánru pridať pár nových ingrediencií, a tvári sa, že by mohlo ísť o záležitosť aj pre staršie publikum.

FILM: Superman/Shazam!: Návrat černého Adama

Článek od: Martin Kochlica - 09.12.2010

Spoločnosť Magic Box nezaháľa a prináša nám ďalšie dobrodružstvá postáv zo stajne DC Comics. Tentoraz budeme mať tú česť spoznať hneď niekoľko menej štandardných hrdinov. Napriek tomu, že obal DVD sa pýši mužom z ocele, dnes bude Superman ťahať za kratší koniec...

FILM: Střepy v hlavĕ (The Brøken)

Článek od: Martin Kochlica - 07.12.2010

Tak ako sme ďakovali Skale za Eda Harrisa či Narušeniu za Angelinu Jolie, tak sme radi aj nevydarenej Kliatbe bratov Grimmovcov, že nám ukázala Lenu Headey. Táto sympatická Angličanka sa ukázala aj v megahite 300 či rozporuplnom Terminátor: Príbeh Sáry Connorovej, ale nás teší predovšetkým jej záľuba v hororovom žánri. Nebála sa béčkovej Jaskyne a dokonca ani gore úchylnosti Laid to Rest. Tentoraz sa rozhodla vyskúšať niečo artovejšie.

DVD: Ninja Assassin

Článek od: Matej Vojtko - 27.04.2010

Raizo je elitný zabijak, už od detstva trénovaný klanom Ozunu. Jedného dňa si však uvedomí, že Ozunu nie je celkom kóšer partička a že mimo neškodného krvavého vraždenia robí klan aj hnusobstvá ako popravy dezertérov. Toto Raiza naštve, rozhodne sa dať svojmu doterajšiemu životu vale a tým pádom sa on sám stane dezertérom, ktorému ostatní ninjovia chcú urobiť ono spomínané hnusobstvo. No a do toho sa pripletie jedna hysterická černoška a zopár kravaťákov.

FILM: Superman - Soudný den (Doomsday)

Článek od: Martin Kochlica - 17.02.2010

Neuplynuli ešte ani štyri roky, čo celý svet hovoril, že „je späť!“. Najdrahší film dovtedajšej histórie až tak veľa vody nenamútil a jednoznačne sme pochopili, že na nepoškvrnených hrdinov v červených slipoch už neveríme ako kedysi. Veď aj Spider-Man aj Batman ťažili v tej dobe hlavne z toho, že nám ukazovali svoju temnejšiu stránku. Mnohí tvrdili, že u Supermana to už z princípu nie je možné... Je.

Přihlásit se k odběru RSS - DVD