KOMIKS: Gerry Duggan, Tony Moore a Brian Posehn - Deadpool: Mrtví prezidenti

Článek od: Petr Simcik - 06.12.2016

Amerika má problém. Je plná pupklatých slabošských lidiček, které zajímají jen peníze, McDonald, chlast, práva homosexuálů nebo třeba hypotéka. Každopádně ten pravý americký duch, země plná hrdinů, je pryč a jeden nekromant se znakem S.H.I.E.L.D.u na bundě, ovcí v jedné a nožem v druhé ruce se tomu rozhodne učinit přítrž...

KOMIKS: Deadpool Kills the Marvel Universe - No More Mister Funny Guy...

Článek od: Marek Keram Barányi - 11.09.2012

Deadpool. Poznáte ho, milujete ho, mali ste o ňom nechutné vlhké sny. Ukecaný žoldnier. Regenerujúci sa magor. Inými slovami, šialený, ukecaný žoldnier, ktorý sa dokáže vyliečiť z akéhokolvek zranenia. Vtipkuje, zastrelia ho, zregeneruje sa, niekoho zabije, povie hlášku, všetci sa bavia. Bolo to tak celé roky. Až doteraz. Niečo sa stalo.

KOMIKS: First X-Men - Prvý, prvý X-Meni...

Článek od: Marek Keram Barányi - 23.08.2012

Marvel Comics sa nás zase pokúša oblbovať a tvrdí nám, že nie všetko je tak, ako sme si celé desaťročia mysleli. Tak ako minulý rok, keď nám Brian Michael Bendis v sérii The new Avengers a Howard Chaykin vo svojej päťdielnej minisérii Avengers 1959 prezradili, že prvý tým Avengers v skutočnosti nebol prvý tým Avengers. Teraz dostal podobne geni(t)álny nápad legendárny kreslič Neal Adams.

Přihlásit se k odběru RSS - Marvel Comics