Pozvánka na Minicon

Článek od: Redakce - 08.12.2017

Klub Julese Vernea a nakladatelství Argo letos opět pořádají tradiční Minicon, jehož tradice sahá až do 80. let. Letošní téma conu jsou autorské světy a dlužno podotknout, že se podařilo do programu shromáždit elitu české fantastiky, tudíž pokud máte zítra volno, neváhejte.

POZVÁNKA: Minicon

Článek od: Redakce - 15.11.2014

Parou zahalený steampunk si žádá čím dál více pozornosti a po vydání antologií Mrtvý v parovodu (2012), Plnou parou (2013) a Excelsior, gentlemani! (2014) se mu jí začíná dostávat i od pořadatelů conů. První a nikoli poslední takovou mechanickou vlaštovkou je letošní Minicon, jenž se u této příležitosti po letech opět vrací na půdu Národního technického muzea v Praze, kde se bude o podivuhodných a parou poháněných vynálezech mluvit jistě lépe než kdekoli jinde. Celý téměř čistě steampunkový program pak proběhne dne 22. listopadu od deseti až do večerních hodin a jeho vyvrcholením bude promítání vesmírné klasiky Ikarie XB-1.

CON: Minicon-Knížkon 2012

Článek od: Anonym - 06.11.2012

Klub Julese Vernea, nakladatelství Straky na vrbě a Městská knihovna Praha vás zvou na 29. ročník Miniconu a 6. ročník Knížkonu, který se koná v sobotu 17. 11. 2012 v Malém sále Městské knihovny, Mariánské náměstí, Praha 1...

PR+CON: XB-1 con aneb pozvánka na palubu vesmírné lodi

Článek od: Redakce - 08.01.2012

Minicony pokračují! Byť se Míla Linc přesunul do moravské metropole, jím opečovávaná tradice stále žije a má se k světu. Přesvědčit se můžete 20. ledna od 15.00 do 19.00 ve smíchovské pobočce Městské knihovny Praha (nám. 14. října 15, Praha 5), kdy se uskuteční úžasný a skvělý XB-1 CON a spolu s ním se snad zrodí nová fantastická tradice.

CON: Minicon - Knížkon 2010 - Program

Článek od: Redakce - 21.11.2010

Straky na vrbě spolu s Klubem Julese Vernea (Egon Čierny) a Městskou knihovnou v Praze (Míla Linc) chystají další Minicon-Knížkon. Tento druhý nejstarší con u nás, který vznikl někdy kolem roku 1984 a vždy byl pouze jednodenní pražskou akcí, letos opět proběhne v Městské knihovně na Mariánském náměstí v sobotu 27. listopadu.

PR: Minicon 2010

Článek od: Míla Linc - 11.11.2010

„Byli tu před námi…“ – to je motto letošního ročníku, který se koná v sobotu 27.11.2010. Řeč je samozřejmě o mýtických bytostech, které se dnes před nenažraným lidstvem musí skrývat. Minicon si však klade větší cíle, než zmapovat, co bylo. Minicon by chtěl, aby tu zůstali i „po nás“.

PR: Minicon Knížkon 2010

Článek od: Míla Linc - 07.11.2010

Byli tu před námi… a vzhledem k tomu, že lidská rasa je nepoučitelná, je docela možné, že tu budou i po nás (a ač to zní paradoxně, doufáme, že se tohoto okamžiku nedožijeme). Ptáte se kdo? Řeč by mohla být o dinosaurech, ale ti to nejsou; nechceme totiž něco tak obřího. Raději něco mini… Ostatně, proto se s nimi seznámíte na tradičním Miniconu.

Přihlásit se k odběru RSS - Minicon