RECENZE: Alexej Pechov, Tanec ve stínech (Kroniky Sialy 2)

Článek od: Petr Vařák - 13.12.2011

Hrdinové, truchlící nad ztrátou jednoho ze svých druhů, přicházejí do města Rannengu, bývalého královského sídla. Zamýšlená krátká zastávka za účelem nabrání zásob se však změní v boj o holý život, když služebníci Bezejmenného nejdříve odcizí Haroldovi prsten, potřebný k získání Duhového rohu, a poté samotného Harolda zajmou…

RECENZE: Alexej Pechov, Tulák ve stínech (Kroniky Sialy 1)

Článek od: Petr Vařák - 28.04.2011

Víte, co je hlavním problémem klasické fantasy? Nikoliv stále dokola se opakující zápletky, ani celková stagnace žánru, který se už léta nevyvíjí. Jak se říká, ryba smrdí od hlavy, v tomto případě je třeba hledat příčinu u samotných spisovatelů. Klasická fantasy se až příliš často stává posledním útočištěm nepříliš schopných autorů, uchylujících se k ní ve víře, že napsat příběh o putování neohroženého hrdiny za Temný hvozd musí být přeci úplná brnkačka. Výsledky podle toho vypadají...

LITERATURA+UKÁZKA: Alexej Pechov, Tulák ve stínech (Kroniky Sialy 1)

Článek od: Petr Vařák - 16.04.2011

Autor Kronik Sialy, ruský spisovatel fantasy Alexej Pechov, je velkým talentem mladé generace autorů literatury tohoto žánru. Jeho romány o zlodějíčku Haroldu Stínovi zaznamenaly ve světě obrovský úspěch. Pechov totiž ve své tvorbě vsadil na čtenáři oblíbenou jistotu – příběhy jsou dobrodružné, plné známých fantasy prvků, avšak neotřelé, velmi čtivé a humorné. Hledáte-li knihu, u níž se pobavíte, ale zároveň ji budete číst se vzrušeným napětím, Pechovovy romány jsou ideální volbou. Jakmile se jednou s Haroldem zatouláte do stínů, už nebudete chtít zpět…

Přihlásit se k odběru RSS - A. Pechov