TG: Wolverinovy drápy podle Gaudopippa

Článek od: Petr Simcik - 09.09.2015

Blíží se nám doba všemožných karnevalů a proto, jak to jen čas dovolí procházím internet a hledám návody na jednoduché ale efektní geekovské masky a propriety, bez kterých se soudobý školák na maškarní neobejde. Ať už to bude Halloweenská, nebo mikulášská.

První záležitost, která se mi hodně líbí a přitom je to klasický případ kdy je za málo peněz hodně muziky, jsou Wolverinovy tesáky (na svědomí je má Gaudopipo). Zapomeňte na vyjíždění z rukou a genové inženýství – tohle je low-cost záležitost a inspiruje se cikánskou zbraní, kterou jste mohli vidět například ve filmu Bratrstvo vlků.

KOMIKS: Wolverine MAX - SNIKT na MAX...

Článek od: Marek Keram Barányi - 24.11.2012

Našťastie pre mňa a pre ostatných fanúšikov Rosomáka, alebo Vlkomuža (ako jeho meno preložili slovenský, komiksu neznalý prekladatelia vo filme X-Men) sa tento rok objavilo prvé číslo minisérie, ktoré by malo zachrániť meno Kanaďana, ktorého značkou sú regenerácia, adamantiové pazúry a citoslovce SNIKT!

KOMIKS: Sabretooth reborn - Victor Creed je späť...

Článek od: Marek Keram Barányi - 16.07.2012

Písal sa rok 2007. Do kín boli uvedené filmy Superbad, Spider-Man 3, The Mist a Transformers, v rádiách hrala hudba, ktorá bola horšia než predchádzajúci rok a vo svete Marvel Comics prišiel mutant Victor Creed aka Sabretooth o hlavu. Možno si poviete, to je normálka, on sa zregeneruje. Tentoraz nie. Keď vám niekto odsekne časť tela špeciálnym Muramasovým mečom, tak vám superrýchla regenerácia nepomôže.

Přihlásit se k odběru RSS - Wolverine