NEDĚLNÍK: Přemysl Krejčík, Zachraňme žánry aneb všechno není dystopie

Článek od: Redakce - 19.02.2023

Začnu úplně špatně. Ale hned vám taky vysvětlím proč. Ne snad, že bych se tím chtěl chlubit, ale zkrátka, abych dokázal nějakou tu kredibilitu. Dystopií (antiutopií, chcete-li, avšak o tom, zda jde nebo nejde o synonymum, třeba někdy jindy) jsem se zabýval posledních osm let, napsal jsem na to téma jednu odbornou knihu, pár „vědeckých“ článků, mluvil o dystopiích na konferencích a věnoval jim diplomovou a kousek disertační práce. Něco málo o nich tedy snad vím, leč nezastírám, že mám mezery.

RECENZE: Přemysl Krejčík, Čokoláda pro wehrmacht

Článek od: Tereza Zelinová - 22.03.2021

Přemysl Krejčík také není typickým autorem fantastiky. Dostaveníčko se sci-fi si dal v díle Kybersex, kde si v patnácti povídkách osahal nástroje alternativních realit, dystopie a pseudohistorie. Na svém kontě má i dvě básnické sbírky (které doporučuji, hlavně tedy Asfaltového plameňáka) a mimo jiné knihu Malej NY.

Rozhovor s Přemyslem Krejčíkem

Článek od: Lucie Koucká - 30.05.2016

Přemysla Krejčíka jste si mohli všimnout ve výloze nebo na letošním Světě knihy, kde se účastnil besed a podepisoval svou novinku, sbírku Kybersex. Některé z povídek byly tak zajímavé, že mě nenapadlo nic jiného než autora vyzpovídat.

Přihlásit se k odběru RSS - P. Krejčík