ROZHOVOR: Veronika Fiedlerová

Článek od: Daniel Palička - 22.08.2023

Veronika Fiedlerová je spisovatelka, která má na kontě nejen kvalitní povídky, ale také výborné romány s detektivem Benediktem Klausnerem. Jak vzpomíná na své literární začátky? Jak vzpomíná na románový debut Pozdravy záhrobí? A co ji vedlo k napsání novely Pomiluj smrt? Čtěte dál a dozvíte se více.

RECENZE: Veronika Fiedlerová, Pomiluj smrt

Článek od: Madla Pospíšilo... - 21.08.2023

Veronice Fiedlerové se tak na velice krátkém prostoru podařilo vytvořit originální a silný příběh o zdánlivě slabé a křehké dívce, prodchnutý syrovými erotickými scénami, které působí příjemně kontrastně proti popisům snoubícími se s až dětsky naivním magickým realismem.

NEDĚLNÍK: Veronika Fiedlerová, Psaní jako výzva

Článek od: Redakce - 27.11.2022

Uklízím nádobí z myčky, dojídám snídani poté, co jsem dceru odvezla do školy a vyzvedla balíček na poště. Právě v tom okamžiku přichází zpráva: „S.O.S. Potřebujeme Nedělník pro Sarden!“
Uf! Je to čest a výzva, takže vidím jediný problém: O čem budu psát?

Halloweenský trojrozhovor s múzami z nakladatelství Golden Dog

Článek od: Madla Pospíšilo... - 01.11.2022

Čím lépe zahájit dušičkový čas než rozhovorem se třemi báječnými spisovatelkami z hororového nakladatelství Golden Dog. A zahájily jsme ho stylově. Ve středověkém sklepě s historií, ze které by si ukáknul i Jack Rozparovač. My jsme v něm však nikoho nepáraly, ale rozpravovaly jsme.
O touze plnit stránky vlastními příběhy. O lásce ke knihám, která tyto tři ženy inspirovala. O příbězích, které nabízí čtenářům. O problémech, s nimiž se ženy spisovatelky musí vyrovnávat. O cestě, která je právě do nakladatelství Golden Dog přivedla.
Dávám tedy slovo Veronice Fiedlerové, Nelly Černohorské a Karin Novotné.

Přihlásit se k odběru RSS - V. Fiedlerová