Sardenské tipy pod pandemický stromeček

Článek od: Redakce - 05.12.2020

Jestli budou letošní Vánoce na sněhu, nebo na blátě, to vám neřekneme. Můžeme vám ale poradit, co si přát a/nebo někomu nadělit pod stromeček. Naštěstí mají intermetová knihkupectví stále otevřeno a teď je ten správný čas, kdy objednat, aby vám kurýři, zásilkovny a jim podobní doručovatelé stihli všechno včas doručit. 

EDIT: Mezitím se nám, díky nadpřirozeným silám, i ta knihkupectví zase otevřela!!!

Vánoční tipy Sardenu

Článek od: Redakce - 19.12.2017

Ačkoliv je to jen těžko uvěřitelné, opět je prosinec, opět budou Vánoce a dá se říct, že rutina vládne všemu kolem nás. Ani my se tedy nemůžeme odchýlit od zavedených standardů. I letos jsme si pro vás připravili vánoční sardenské tipy na (nejen) knižní dárky a místo literárních vyhlídek směrem vpřed se můžete podívat, co zaujalo naše redaktory v průběhu letošního roku. Možná vás na poslední chvíli kousne do zadku ještě nějaká inspirace a uděláte někomu blízkému (nebo sobě) neplánovanou radost.

Vánoční tipy Sardenu

Článek od: Redakce - 26.11.2016

Jelikož se nám pomalu blíží Vánoce a vy jistě už pilně vybíráte, co si (nechat) nadělit pod stromek, řekli jsme si v redakci, že vám s výběrem trochu pomůžeme a sestavili jsme redakční žebříček.  

LITERATURA: Vánoční tipy

Článek od: Redakce - 11.12.2015

Vánoce už se zase pomalu blíží. A s nimi otázka, co darovat svým blízkým pod stromeček. Možná (ne, my doufáme), že je mezi vámi dost lidí, kteří chtějí udělat i letos radost dobrou knížkou či komiksem. Ale možná, že jsou mezi vámi tací, kteří netuší, co z té velké produkce 2015 vybrat. Nemusíte zoufat. Dali jsme hlavy dohromady a vybrali jsme pro vás několik literárních tipů.

Přihlásit se k odběru RSS - Vánoční tipy