Modrá Crew 4: Třetí zákon I - II

Článek od: frankie - 28.10.2017

Scénarista Xavier Dorison a kreslíř Alex Alice vytvořili středověký thriller s tajemnými artefakty, tajnými spolky a nebezpečnými templáři, vše o tři roky dříve než svět pobláznila Šifra mistra Leonarda.

KOMIKS: Modrá Crew 3: Okko

Článek od: frankie - 27.09.2017

Modrá Crew – čtvrtletník vyznačující se minimálně stovkou barevných stran, uzavřeností příběhů v maximálně dvou číslech a hlavně, předplatitelé si sami určují, co chtějí číst.

Modrá Crew: Nová šance pro Evropu

Článek od: Redakce - 22.10.2016

"Evropské komiksy u nás nikdy neměly na růžích ustláno a většina sérií skončila ještě dříve, než se je povedlo pořádně rozběhnout. Nebylo to způsobeno kvalitou komiksů, jako spíš kombinací vyšší ceny, nepohodlného formátu a nutnosti dlouho čekat na pokračování hodně provázaného příběhu. Zlomit se to povedlo až nakladatelství CREW s řadou Mistrovská díla evropského komiksu; řadou, která vždy nabízela ucelený příběh. Na té se ukázalo, že je o evropské komiksy zájem, že problém byl čistě v jejich podání. A tak CREW dlouho přemýšlela, jak by mohla s evropskými komiksy prorazit na českém trhu... až se nakonec naskytla vhodná příležitost. Překvapivě, s koncem magazínu Crew."

Přihlásit se k odběru RSS - Modrá Crew