RECENZE: Rod země a krve, S. J. Maasová (Půlměsíční město 1)

Článek od: Jana K. - 02.03.2023

Sarah J. Maas. Americká spisovatelka, jejíž jméno je pro mnohé čtenáře YA/NA fantastiky doslova modlou. Nemalé oblibě se těší i u nás, o čemž svědčí i vysoká hodnocení jejích knih napříč všemi knižními databázemi. Například její prvotina Skleněný trůn (v originále vyšel už v roce 2012, u nás o tři roky později u nakl. CooBoo) si s více jak čtyřmi tisíci hodnoceními na databazeknih.cz drží úctyhodných 86 %. Dnes tato série čítá sedm dílů a prequel (Krvavé ostří). Kromě tohoto bestselleru je známá i autorčina tetralogie Dvůr trnů a růží a chystaná urban fantasy trilogie s názvem Půlměsíční město.

RECENZE: Sarah Janet Maas, Dvůr křídel a zmaru

Článek od: Jana Astarael H... - 02.07.2018

Závěrečná část trilogie Dvůr trnů a růží, tentokrát nazvaná Dvůr křídel a zmaru, navazuje na napínavý a mnohoslibný závěr předchozí knihy. Opět ukazuje, že S. J. Maas má svůj jedinečný a velice čtivý styl psaní. Její vypravěčský talent jsme si mohli užít nejen v této trilogii, ale i v rozsáhlé sérii Skleněný trůn, která jistě mnoha z nás zpříjemnila čekání mezi díly.

RECENZE: Sarah Janet Maas, Dvůr mlhy a hněvu

Článek od: Jana Astarael H... - 12.06.2017

Dvůr mlhy a hněvu je druhým dílem plánované trilogie Sarah J. Maasové, kterou možná znáte i díky úspěšné a velmi rozsáhlé sérii Skleněný trůn. Co bude následovat, když Feyre zachránila říši víl zpod nadvlády kruté Amaranthy a stala se nesmrtelnou vílou se srdcem smrtelnice?

Přihlásit se k odběru RSS - S. J. Maasová