Modely pro scifisty: Fallout: New Vegas - Securitron

Článek od: Petr Simcik - 15.02.2022

Securitron, kterého si můžete postavit, byl inspirován plastovým modelem, který vydává přímo Bethesda – vývojář Falloutu. Opět jsem se od začátku snažil, aby stavba byla co nejednodušší a zvládl ji skoro kdokoli a opět jsem připravil i nějaký ten příběh okolo téhle ikony. 

#simcikvamerice: Washington D.C. aneb Capital wasteland - den první

Článek od: Petr Simcik - 08.02.2022

Washigton DC aneb Capital Wasteland...  za cca 55 let... je prostě zajímavé místo. Pro mě jako fanouška hry Fallout dokonce dvojnásob, protože přesně v něm se odehrává Fallout 3. Nic mě tudíž nemohlo zastavit, abych tak trochu zacestoval časem a navštívil známá herní místa a podíval se, jak vypadala před Velkou válkou roku 2077.

Projekty (s dětmi): Booknook ze světa Falloutu

Článek od: Petr Simcik - 29.01.2022

Fallout je fascinující svět, který mnozí hráči navštěvují už třetí desetiletí. Svět poválečné Ameriky plné protiatomových krytů, radioaktivní zvířeny a lidí, co se snaží v pustině prostě přežít. Přesně z takového světa bude dnešní booknook. 

#simcikvamerice: Maine, Fallout 4, pivo a majáky

Článek od: Petr Simcik - 24.08.2021

Tak jedeme do Maine, rozhodli jsme se jednou před víkendem. Jenže to není jen tak. Předně si musíte půjčit auto, zamluvit ubytování, podívat se, zda je národní park normálně otevřený a taky počasí aby vyšlo. A když to všechno máte a za 14 dní jedete, ještě není úspěch zaručen.

Přihlásit se k odběru RSS - Svět hry Fallout