LITERATURA: Prázdninové čtení

Článek od: Redakce - 12.07.2018

Jedna šestina prázdnin už je za námi a my jsme se rozhodli posbírat v redakci nějaká ta knižní doporučení. A že je z čeho vybírat. Je vidět, jak může skupina lidí tvořících jeden skvělý projekt mít naprosto rozdílný pohled na to, co je to letní odpočinkové čtení. Myslím, že si nejde nevybrat. 

RECENZE: O krok před peklem, antologie

Článek od: Monika Slíva - 07.05.2018

Kladivo na čaroděje má svůj unikátní vesmír a Felixova parta je projekcí jeho kolektivního vědomí.
A co je kolektivní vědomí?
Ano, správně! Propojení myslí, které neustále vstřebává další mozky. Asimiluje. Stejně jako Borgové. Vcucne nového autora, vtiskne mu matrici kladivářského univerza hluboko do paměťových buněk a natrvalo vytvoří nová neuronová spojení s Felixem, Vincencem, Walterem i Klaudií.

Fantastický rok s Epochou

Článek od: Redakce - 13.02.2017

Dva nové akční nářezy Františka Kotlety, velkolepé finále první série Kladiva na čaroděje, zbrusu nový příběh vikingských válečníků Jaroslava Mosteckého, další vzrušující dobrodružství Anity Blakeové a Merry Gentry, knihy talentovaných nováčků… Pojďte se podívat na fantastické menu, které pro vás Epocha navařila na tento rok!

LITERATURA: nový titul z nakladatelství Epocha

Článek od: Redakce - 29.07.2016

Nakladatelství Epocha vydává 55. svazek Fantastické Epochy:

Felix Jonáš a spol. versus bůh. Nové Kladivo na čaroděje je tady!

Jedenáctý díl akční urban fantasy série nyní pořídíte společně se srpnovým číslem časopisu Pevnost

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Kladivo na čaroděje