RECENZE: Ursula K. Le Guinová, Proč číst fantasy

Článek od: Eylonwai - 04.06.2019

Dnes, kdy mě sice zápal pro všechno, co jen nějakým náznakem říká „fantasy“ neopustil, ale kdy jsem se naučila troše kritického myšlení, prošla literárním vzděláním a dozvěděla se, co tím vlastně Todorov myslel, vám můžu s čistým svědomím říct: pokud čtete fantasy a neznáte Le Guinovou, měli byste to urychleně napravit! A klidně se zaručím za to, že nebudete zklamaní.

RECENZE: Ursula K. Le Guin, Kroniky západního pobřeží

Článek od: veronikamah - 27.06.2017

Dary, Hlasy a Síla, tři různé romány ze světa Zeměmoří známé autorky Ursuly Le K. Guin, nakladatelství Triton vydalo v podobě omnibusu nesoucí název Kroniky Západního pobřeží. Každý z nich se dá číst samostatně, bez znalosti předchozího či navazujícího. Jednotlivé romány nejsou na sobě nijak závislé. Je jedno, do kterého příběhu se začtete nejdříve a kterým skončíte.

UKÁZKA: Ursula K. Le Guinová, Kroniky Západního pobřeží

Článek od: Redakce - 01.04.2017

Kroniky Západního pobřeží, tvořené trojicí volně propojených románů, představují stěžejní dílo Ursuly K. Le Guinové. Romány spojuje řada společných témat – věk hlavních hrdinů a jejich dospívání v často nepřátelském prostředí, boj proti společenským konvencím, a především láska ke svobodě, literatuře a vzdělání.
 

Přihlásit se k odběru RSS - U. K. Le Guin