RECENZE: Jan Hlávka, Jana Vybíralová , Tenký led

Článek od: Petr Simcik - 19.11.2018

Žádná kniha není úplně pro všechny, ale Algor by mohl slavit úspěch tam, kde slaví nynější mainstream ve sci-fi a fantasy. Mohl by zaujmout Trekkies, fanoušky Star Wars i Hry o trůny, dokonce i fanoušky thrillerů, kteří kolem sci-fi chodí jen po špičkách, nebo jen prostě fandy dobré sci-fi, a každý si tam najde něco svého, co mu bude povědomé a co ho zaháčkuje.

LITERATURA: Prázdninové čtení

Článek od: Redakce - 12.07.2018

Jedna šestina prázdnin už je za námi a my jsme se rozhodli posbírat v redakci nějaká ta knižní doporučení. A že je z čeho vybírat. Je vidět, jak může skupina lidí tvořících jeden skvělý projekt mít naprosto rozdílný pohled na to, co je to letní odpočinkové čtení. Myslím, že si nejde nevybrat. 

RECENZE: O krok před peklem, antologie

Článek od: Monika Slíva - 07.05.2018

Kladivo na čaroděje má svůj unikátní vesmír a Felixova parta je projekcí jeho kolektivního vědomí.
A co je kolektivní vědomí?
Ano, správně! Propojení myslí, které neustále vstřebává další mozky. Asimiluje. Stejně jako Borgové. Vcucne nového autora, vtiskne mu matrici kladivářského univerza hluboko do paměťových buněk a natrvalo vytvoří nová neuronová spojení s Felixem, Vincencem, Walterem i Klaudií.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - J. Hlávka