LITERATURA: Kniha roku Sardenu 2016, komentáře

Článek od: Redakce - 13.02.2017

Loni jsme to zkusili. A letos jsme se rozhodli pokračovat. A abyste si sami mohli spočítat, že vám ve výsledcích Knihy roku Sardenu nekecáme, přinášíme konkrétní odpovědi jednotlivých respondentů. A těšíme se, že v komentářích přibudou odpovědi čtenářů.

POZVÁNKA: CONiáš pod parou: plnou parou vpřed!

Článek od: Redakce - 05.09.2015

Prý: „udělej reklamu!“. Prý „napiš skvělej článek, kterej přitáhne co nejvíc lidí“. A tak jsem seděl a přemýšlel, jak letošní ročník CONiáše vychválit, až jsem přišel na jednu velmi jednoduchou věc. Prostě řeknu pravdu a ono to bude bohatě stačit!

RECENZE: Petr Schink, Vylévání krve

Článek od: Jindra Střelec - 01.11.2011

Zdají se vám předchozí řádky příliš nekritické? Teď uspokojím vaší touhu po nějaké té kritice, i když jí nebude mnoho. Místy totiž dostává Charlie snad až příliš do těla, aby se s tím, i přes velké potíže a různé podpůrné prostředky, dokázal vypořádat. Nakonec ale...

RECENZE: Petr Schink, Století páry

Článek od: pagi - 14.05.2010

TOPlist
Magický svět, který jen vzdáleně připomíná ten náš, je jevištěm, na kterém Petr Schink rozehrál svoji povídkovou sbírku Století páry. Jeho hrdina, netuctový pistolník van Hauten, se pohybuje, přežívá a bojuje ve světě, plném různých zajímavých udělátek...
Přihlásit se k odběru RSS - P. Schink