RECENZE: Tomáš Němec, Život válečníka

Článek od: Monika Hrňová - 30.11.2022

Název knihy není nijak záludný, Život válečníka nabízí přesně to, co se píše na obálce – životní pouť jednoho bojem a krví zoceleného muže. Jak to tak obvykle bývá, takoví muži nesedí uťáple a zakřikle v koutě, ale raději nechávají zpívat svůj meč.

UKÁZKA: Tomáš Němec, Život válečníka

Článek od: Redakce - 12.09.2022

· Epická fantasy ve stylu „meč & magie“ znovu ožívá v rukou toho nejpovolanějšího tvůrce!

· Tomáš Němec je bývalý šéfredaktor SF/F magazínu Pevnost a autor dvou epizod ze série Agent JFK.

· Kniha plná drsných mužů, nebezpečných žen, děsivých monster a nečekaných konců.

·

ROZHOVOR: Ceny za nejlepší českou detektivku

Článek od: Redakce - 30.07.2018

Před pár týdny, konkrétně v červnu, se udělovaly přestižní ceny, po kterých jistě touží každý autor detektivních příběhů. A vzhledem k tomu, že mezi oceněnými se ocitly hned dva tituly z knižní stáje nakladatelství Mystery Press, se kterým rádi a dlouhodobě spolupracujeme, vytáhli jsme z Tomáše Němce, jednoho ze spolumajitelů Mystery Pressu, alespoň kratičkou reakci na toto ocenění.

ČASOPIS: Pevnost 10/2013

Článek od: Marta Novotná - 10.10.2013

Po andělech a démonech přicházejí v říjnové Pevnosti na řadu další nadpřirozené bytosti - upíři. Vycení na vás zoubky v Tématu měsíce - Upíří deníky; Literární hlídce i Hrách. Ale nebojte se, česnek ke čtení Pevnosti potřebovat nebudete, její hradby vás ochrání.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - T. Němec