FILM: Flash (2023)

Článek od: Daniel Palička - 11.07.2023

Flash patří k nejslavnějším hrdinům DC univerza. Je hrdým členem Ligy spravedlnosti, forenzním analytikem a neohroženým strážcem Central City. Nejrychlejší běžec na planetě získal mezi ostatními hrdiny své právoplatné místo. Stal se vzorem pro mladé speedstery, obětoval svůj život během Krize na nekonečnu a kompletně zrestartoval celý DCčkovský vesmír.  Počínaje 15. červnem rudý běžec konečně vtrhl na stříbrná plátna. Jak se nejnovější superhrdinský biják povedl?

FILM: Černý telefon

Článek od: Madla Pospíšilo... - 24.08.2022

Na letošní filmové hororové novince jsem byla hned, jak ji promítali v uničovském kině. Dost markantně jsem zvýšila věkový návštěvnický průměr, protože jsem tam byla jediná nad pětadvacet. Ale vzhledem k tomu, že je mi podle testu mentálního věku dvacet, tak bylo vše v cajku.

FILM: Upgrade (2018)

Článek od: Frecerick - 08.06.2022

Upgrade je především akční sci-fi, ovšem zatraceně drsné a nepříjemné. Na své si zde jistě přijdou i horroroví fanoušci, které už mohly omrzet repetitivní slasherovky, jichž vycházejí desítky ročně.

FILM: Black Widow (2021)

Článek od: Frecerick - 26.08.2021

Je to tu. Počátek 4. fáze MCU a sólovka Nataši Romanovové, která se k nám kvůli covidové pandemii dostala o více než rok později. Režie se chopila Cate Shortland, jejíž filmový repertoár obsahuje pár menších filmů, a tak se její Black Widow dá považovat za debut na poli tříáčkových blockbusterů. Jak se s tím popasovala a jak zněla poslední slova jednoho ze zakládajících Avengerů, se dozvíte níže.

FILM: Liga spravedlnosti Zacka Snydera

Článek od: Frecerick - 21.04.2021

Zack Snyder, řečený Spasitel, sestoupil z nebes a stvořil jako pastýř pro své stádo tu pravou, nefalšovanou a jedinou verzi Ligy spravedlnosti. Čtyřleté čekání symbolicky přineslo čtyřhodinové dílo, které jen vyvolení dokážou prosedět na jeden zátah. Je ale Snyderova verze opravdu ta správná? Povedla se víc než Liga z roku 2017? Odpovědi na tyto otázky najdete zde a nikde jinde, neboť sám velký Zack posvětil moji klávesnici a stejně tak moji židli, abych ty čtyři hodiny vydržel.

FILM: Wonder Woman 1984

Článek od: Frecerick - 23.03.2021

Z neblaze proslulého „DCEU“ je pro mě první Wonder Woman tím nejlepším filmem, jakého se nám doposud dostalo, takže když dorazil trailer na Wonder Woman 1984, byl jsem nadšený. Opravdu jsem si myslel, že dostanu našlapané pokračování. A ono to tak zpočátku vypadalo – příjemný nádech osmdesátek z traileru přímo sálal, hudba byla energická a potěšily i nové přírůstky do castingu.

Přihlásit se k odběru RSS - filmová recenze