NOVINKY z nakladatelství Golden Dog

Článek od: Redakce - 27.06.2023

Nakladatelství Golden Dog pro vás připravilo slušnou hromádku NEJEN hororových novinek a určitě se tam najde něco, co vás zaujme. Ukázky z většiny nabízených knih najdete přímo na stránkách GD v odkazech u jednotlivých titulů. Tři z nich najdete v tomto článku, jak jsme vám slíbili před pár dny.

Gamebookové novinky roku 2022 – Mytago

Článek od: Kamba - 19.04.2022

Už je to rok, co jsem psal o chystaných gamebookových novinkách, a nastal čas téma trochu oprášit a podívat se, co se za uplynulý rok událo a co nás čeká. Stejně jako minule začnu nakladatelstvím Mytago, které je u nás co do počtu vydávaných titulů naprostým unikátem.

Literární vyhlídky – leden až březen 2020

Článek od: Petr Simcik - 30.01.2020

Knižní novinky začátkem roku jsou poměrně nevděčná disciplína, protože vydavatelé s informacemi zatím škudlí. Vzpamatovávají se po předvánočních uzávěrkách a počítají skromné zisky i po novoročních slevách. Každopádně tu naštěstí máme i takové, kteří šlapou do pedálů celý rok. 

Vánoční tipy Sardenu

Článek od: Redakce - 19.12.2017

Ačkoliv je to jen těžko uvěřitelné, opět je prosinec, opět budou Vánoce a dá se říct, že rutina vládne všemu kolem nás. Ani my se tedy nemůžeme odchýlit od zavedených standardů. I letos jsme si pro vás připravili vánoční sardenské tipy na (nejen) knižní dárky a místo literárních vyhlídek směrem vpřed se můžete podívat, co zaujalo naše redaktory v průběhu letošního roku. Možná vás na poslední chvíli kousne do zadku ještě nějaká inspirace a uděláte někomu blízkému (nebo sobě) neplánovanou radost.

PR+LITERATURA: Novinky nakladatelství JOTA

Článek od: Martin Kochlica - 19.12.2011

Nakladateľstvo JOTA pokračuje vo svojej SF produkcii. Okrem pokračovaní už rozbehnutých sérii (Chaos, Oksa Pollocková, Septimus Heap, Eona ), prináša aj prvú knihu novej (veľmi zaujímavo vyzerajúcej) kyber-steampunk tetralógie PoloSvět. Vianočná Futurama určite tiež nesklame.

Přihlásit se k odběru RSS - Knižní novinky