RECENZE: Kirsten Beyer, Voyager: Kruh se uzavírá - Startreková cukrová vata

Článek od: Petr Simcik - 05.11.2020

Voyager: Kruh se uzavírá je vata. Je to čistě výplňový text, který má zaplnit prázdná místa v trilogii Volání osudu a vysvětlit, co dělala nejmodernější loď hvězdné flotily, když se lámal chleba. A ano, polovina je o skoro bezvýznamné šarvátce, do které jsou zapojené dva klingonské kulty a B'Elanna Torres. Tolik k tomu, že číst tuhle knihu samostatně nebo s ní dokonce začínat čtení Star Treku velice nedoporučuju.

RECENZE: Star Trek: Éra ztracených - 2311: Hadi v rozvalinách

Článek od: Petr Simcik - 02.01.2020

Hadi v rozvalinách jsou svého druhu špionážním thrillerem se startrekovými prvky. Do sytosti si užijete politikaření, souboje na blastery, pěsti, ale také souboj strategických myslí a plány s velmi nízkou procentuální účinností. Až si člověk říká, jestli se na chvíli nepřesunul na palubu Millenium Falcona ve Star Wars.

RECENZE: Keith R. A. DeCandido, Nová generace 3 - Q - Otázky a odpovědi

Článek od: Petr Simcik - 28.03.2019

Udělal jsem chybu. Velkou chybu, že jsem přeskočil knihu Q otázky a odpovědi a rovnou jsem pokračoval v lovu na borgy, který se táhne přes dalších 6 startrekových knih. Q otázky a odpovědi totiž navazuje na Odpor a odehrává se zdánlivě mimo čas a prostor hlavní příběhové linie - prostě v době, kdy se nic důležitého neděje.

RECENZE: Star Trek - Před zneuctěním

Článek od: Petr Simcik - 18.02.2019

A je to tu znovu, zase sen o borzích, jenže tentokrát ho nemá Picard, ale Sedmá z devíti, terciální doplněk unimatice nula-jedna. V Před zneuctěním máme další možnost vidět, respektive číst o spolupráci mezi postavami několika sérií. Takže: Čtěte dlouho a blaze.

Literární vyhlídky: srpen-září

Článek od: Martin Stručovský - 18.08.2017

Přichází další Literární vyhlídky,  v nichž lze zjistit následující: okurková sezóna je za námi. Novinky od Heteši a Šlechty už jsou sice venku, ale chystá se toho mnohem víc. Dorazí Batman, další komiks od Chucka Palahniuka, ale taky třetí Časodějové a dvě ambiciózní historické fantasy - Přemyslova krev a Hořící kůň. 

FILM: Star Trek: Do neznáma

Článek od: Matyáš Pařátek - 29.08.2016

Po tříleté pauze se do kin vrátil kapitán Kirk se svojí posádkou, aby bránili prapor filmové space opery. Ovšem od poslední Kirkovy akce se udála jedna velká změna. J. J. Abramse, který šel natočit sedmé Star Wars, vystřídal na režijní sesli Justin Lin.

Letní filmové orgie

Článek od: Matyáš Pařátek - 05.07.2016

Existuje mnoho způsobů, jak strávit léto. Jedním z nich je určitě sednout si do kina s vychlazenou colou a křupajícím popcornem k dobrému bijáku. Přinášíme přehled filmů, na které můžete během těchto dvou měsíců vyrazit. Čekají nás animáky. Návrat do džungle. Komiksovka s losery a nejrajcovnější herečkou současného Hollywoodu. A taky se vrátí kapitán Kirk se svojí posádkou. 

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Star Trek