HRY: Enigma

Článek od: frankie - 29.01.2015

Přistáli jste na opuštěné planetě, kde se nachází rozsáhlý systém plazmových rozvodů, které jsou zakódovány různými šiframi a hádankami. Tento systém nese název ENIGMA. Ten, komu se podaří rozvody odemknout, získá přístup k netušeným zdrojům energie.

HRA: Lady Alice

Článek od: frankie - 21.07.2014

Sherlock Holmes je díky seriálu BBC současný fenomén. Snad se tematických conů o něm dočkáme i v naší republice. Zatím si můžeme vystačit s deskovou hrou Lady Alice.

HRA: Mafia city

Článek od: frankie - 16.04.2013

Mafia city, další hra s mafiánskou tématikou na stránkách Sardenu. Po Kingpinu a karetní hře Mafie se jedná o třetí deskovku, kde se můžeme vtělit do role gangstera. Jediná z oněch tří je však původně česká a to patrioti mohou ocenit. Stačí však zahraniční konkurenci?

HRA: Mafie

Článek od: frankie - 11.04.2013

Jste společenští? Máte v oblibě 20. léta minulého století a obdivujete Al Caponeho? Pak je tu pro vás párty hra Mafie!

HRA: Ubongo - Honba za diamanty

Článek od: frankie - 27.01.2013

Svižná hra, která nezklame, náhoda rozhoduje jen v malé míře a cestu k vítězství si musí každý vydobýt rychlostí a bleskovým úsudkem. Koho baví různé hlavolamy, umí řešit tangramy a jiné logické hádanky má při hře Ubongo jistou výhodu.

Přihlásit se k odběru RSS - Hra