RECENZE: Hlubiny města, ed. Kristýna Sněgoňová a Lukáš Vavrečka

Článek od: Jana K. - 26.06.2023

Město. Domov, zároveň nebezpečí. Tajuplný spletenec nesourodých ulic a útočiště pochybných existencí. Představivost nám dává bezbřehé možnosti vnímat a budovat města dle vlastní fantazie (alespoň na papíře), bylo by proto zvláštní – možná až divné – kdyby toho v mysteriózně-fantastických povídkách nebylo využito.

RECENZE: Lukáš Vavrečka & Klára Smolíková, Nečtu! Poslouchám - Průvodce báječným světem audioknih

Článek od: Jan Procházka - 09.07.2022

Na poli populárně naučných knih roste v naší malé české kotlině skoro všechno. V záhoncích regálů knihkupectví najdete vše od encyklopedie savců po sexuálního průvodce životem dospívající ženy, ale doposud zde chyběla kniha, která by čtenáři představila jeden z fenoménů, který je tu s námi už poměrně dlouho, přesto boom u nás zažívá až v posledních letech. A to především díky předsudkům plynoucím z jeho neznalosti. Jsou to audioknihy.

RECENZE: Lukáš Vavrečka, Tesla noir

Článek od: Tereza Zelinová - 24.08.2020

Jak s oblibou říkávám, fantastika je jako volské oko. Má žloutek, kam řadíme texty jako Pán prstenů, Expanze, Zeměplocha a další. A pak tu máme bílek. Na první pohled nezajímavá bílá hmota, která nemá co nabídnout. Opak je ale pravdou. Do věčné honby za tím, co je a co není fantastika, jestli se jedná o sci-fi s prvky hororu, nebo detektivní fantasy, vstupuje Lukáš Vavrečka se svým románem Tesla Noir.

Přihlásit se k odběru RSS - L. Vavrečka