RECENZE: Peter F. Hamilton, Evoluce sága Společenství (séria Prázdnota)

Článek od: ena - 28.11.2023

Ságu Společenství zakončuje román Evoluce. Dozvieme sa, koho a čo, kedy, prečo, kvôli čomu a veľa iných odpovedí na otázky, ktoré sme si kládli počas čítania. Zrejme pocítite smútok za Hamiltonovým svetom premysleným do posledného detailu. Veď kto by nechcel mať toľko rokov, koľko si vyberie, a žiť takmer večne? Ale stále nám zostáva možnosť vracať sa k týmto knihám zas a znovu...

RECENZE: Peter F. Hamilton: Prázdnota – Čas

Článek od: ena - 13.07.2022

Prázdnota sa rozpína a pohlcuje planéty a slnká. Spoločenstvo čaká, či sa ozve druhý snívajúci, zastaví rozpínanie a umožní Justine prejsť dovnútra Prázdnoty. Raeli sú v pohotovosti, Aaron sa snaží zmocniť Iniga a Araminta sa pomaly zmieruje s tým, kým je. Ociseni s bojovými loďami prileteli až k hraniciam Spoločenstva. Hrozí vojna? Kto sa stal ich tajomným spojencom? Pokým na jeden strane vesmíru je situácia napätá, na druhej strane Prázdnoty sa Edeard naháňa za gangami a chystá sa na veľký životný krok.

RECENZE: Peter F. Hamilton, Prázdnota – Sny

Článek od: ena - 08.04.2022

Prázdnota je pokračovaním ságy Společenství. Obsahuje tri knihy a prvá má názov Sny. Mnohí si svoje nočné videnia vykladajú pomocou snárov, alebo sa radia s médiami a hľadajú v nich skrytý zmysel. No mohli by odrážať aj realitu z inej dimenzie. V srdci našej galaxie sa ukrýva Prázdnota. Nepreniknuteľná, strašná a nebezpečná. Keď sa začne rozpínať, pohlcuje hviezdy ako jednohubky. Nuž a presne z tohto priestoru začali prenikať do snov živých bytostí zvláštne vidiny. Znamenajú hrozbu?

RECENZE: Peter F. Hamilton, Jidáš zbavený pout - Poslední hlídka

Článek od: ena - 19.11.2021

Invázia Dokonalých je zničujúca. Milióny utečencov, zdevastované planéty a strach z genocídy ľudskej rasy. Presne o to sa Hora jitřního světla snaží. Kým elita spoločnosti na čele s Nigelom buduje novú vesmírnu flotilu, Ozzie sa túla po silfenských chodníčkoch a stále nevie, či Silfeni Spoločenstvu pomôžu. Nigel sa spolieha len na seba. Preto sa chystá vytiahnuť eso z rukáva. Nikto netuší, čo to je a čo dokáže spôsobiť...

RECENZE: Peter F. Hamilton, Jidáš zbavený pout – Pronásledování

Článek od: ena - 21.05.2020

Civilizácia, kedysi oddelená bariérou od zvyšku vesmíru, si našla cestu k Spoločenstvu. Hora jitřního světla má plány a pamäť Dudleyho Bosea. Pochopí, v čom sú ľudské slabiny? A naopak, podarí sa zistiť Spoločenstvu, v čom je slabina Hory? Karty sú rozdané, vojská pripravené, Stratených 23 je naozaj stratených. Spoznajte nových hráčov, zvítajte sa so známymi zradcami a ešte nebezpečnejšími nepriateľmi.

Recenze: Peter F. Hamilton, Pandořina hvězda - Invaze

Článek od: ena - 07.08.2019

Vesmírna loď Druhá šanca sa vrátila šťastne späť. Správy, ktoré priniesla, ale nie sú vôbec šťastné. Spoločenstvo je rozdelené, politici sa cítia sťa ryby vo vode a podnikavci zavoňali príležitosť nabaliť sa ešte viac. Čo ľudia a iné bytosti žijúce v Spoločenstve? Hroziaca invázia im možno zasiahne do životov intenzívnejšie, než by si želali...

RECENZE: Peter F. Hamilton, PANDOŘINA HVĚZDA - BARIÉRA

Článek od: ena - 23.01.2019

Predstavte si, že sa máte stať hviezdou medziplanetárnych letov. Pripravovali ste sa na to mnoho rokov a svojmu snu podriadili všetko. Podarilo sa... Konečne vystúpite z raketoplánu na povrch Marsu, chystáte sa povedať niečo veľmi múdre, čo si ľudstvo naveky zapamätá, a v tom sa ktosi, kto vyliezol z akejsi červej diery, navyše v zaplátanom skafandri, spýta: Jak vám dupou králíci, volové?

Nové tituly z nového nakladatelství Planeta9

Článek od: Redakce - 02.12.2018

Hard sci-fi. Space opera. Dark fantasy. Tato tři hesla naleznete v záhlaví jednoho z nejmladších (velmi) žánrových nakladatelství na našem knižním trhu, které si zvolilo název Planeta9. Momentálně mají na triku dvě vydané knihy a další připravované tituly najdete už teď na jejich webu.

Nový titul z nakladatelství Epocha: Peter F. Hamilton, Okno do času

Článek od: Redakce - 07.12.2017

OKNO DO ČASU, skvělá novela autora sci-fi bestsellerů Petera F. Hamiltona, zve čtenáře na neuvěřitelnou jízdu časem prostřednictvím vzpomínek na minulosti i budoucnost. Napínavý i humorný příběh mistrně využívá faktu, že vesmír není jen podivnější, než si myslíme, je dokonce podivnější, než si představit dokážeme!

Přihlásit se k odběru RSS - P. F. Hamilton