RECENZE: Smečka, (kol. autorů) podruhé

Článek od: ena - 29.04.2024

Antológiu poviedok s názvom Smečka zostavil Jiří Sivok, známy český autor hororov, a do partie si prizval naozaj tých najlepších. Sám si strihol jednu poviedku, a to spoločne so skvelým Martinom Štefkom. Pätnásť prác, sedemnásť autorov a čitateľ, zvedavý, čo to tá psia Smečka vo svojich tajomných „útrobách“ ukrýva. Pozrime sa na to...

DVOJROZHOVOR: Martin Štefko a Jiří Sivok (Smečka)

Článek od: Daniel Palička - 16.04.2024

Antologie Smečka je masivní projekt, který má sloužit jako velká oslava nakladatelství Golden Dogu. Knihu jsme na Sardenu nemohli jen tak vynechat. Proto jsme si pro vás kromě série speciálních článků připravili dvojrozhovor se spisovateli Jiřím Sivokem, editorem celé sbírky, a Martinem Štefkem, vlastníkem Golden Dogu a vydavatelem Smečky. Pokud se chcete o sbírce dozvědět co nejvíce informací, tak se pohodlně usaďte a čtěte dál. Rozhovor se dvěma sympatickými autory právě začíná!

MINIROZHOVORY: Smečka, část čtvrtá

Článek od: Jana K. - 09.04.2024

Přinášíme vám poslední část minirozhovorů s autory hororové sbírky Smečka. Tentokrát s Ondřejem Kocábem, Kateřinou Malec Houfkovou, Karin Novotnou, Lukášem Vavrečkou a speciálním hostem sbírky Mortem Castlem.

MINIROZHOVORY: Smečka, část druhá

Článek od: Jana K. - 26.03.2024

Smečka, sbírka hororových povídek, se blíží. A my vám přinášíme exkluzivní rozhovory s jejími autory. Dnes s Madlou Pospíšilovou Karasovou, Veronikou Fiedlerovou, Přemyslem Krejčíkem a Martinem Štefkem.

MINIROZHOVORY: Smečka, část první

Článek od: Jana K. - 19.03.2024

Smečka, sbírka hororových povídek, se blíží. A my vám přinášíme exkluzivní rozhovory s jejími autory. Dnes s Terezou Kadečkovou, Petrem Bočkem, Ludmilou Svozilovou a Tomášem Martonem.

RECENZE: Andrea Cremer, Smečka 4: Kořeny

Článek od: Martina Kastlová - 27.09.2014

Když si fanoušci před lety přečetli poslední stránky románu Oběť, dostali velice překvapující závěr. A jak je u podobných konců zvykem – i tenhle láká na další díly. Nyní vyvstává jednoduchá otázka – dosahují Kořeny kvalit starších bratříčků?

Přihlásit se k odběru RSS - Smečka