UKÁZKA: Zuzana Hartmanová, Kosti pod mechem

Článek od: Redakce - 22.03.2024

Na druhou polovinu března si nakladatelství Host připravilo pro své čtenáře novinku z pera Zuzany Hartmanové. Ta se ve své knize Kosti pod mechem vrací do světa, do něhož zasadila své první dva romány, a představuje v ní své asi nejoblíbenější postavy – minotaury.

RECENZE: Martin Paytok, Láska, smrt a všechno zlý

Článek od: Madla Pospíšilo... - 07.03.2024

Martin Paytok sezval své osazenstvo odsouzené k zániku do strašidelného domu tyčícího se uprostřed lesů nad městečkem s malebným názvem Katův hrob. Na toto čarokrásné místo zasypané sněhem, jež ze všeho nejvíc připomíná starou viktoriánskou vilu, přijede majetku chtivé příbuzenstvo, ježto sem vytáhla závěť po patricharovi rodu, jistém panu Izajáši Havranovi.

RECENZE: Kevin Sands , Alchymistova šifra 5

Článek od: Petra Elen Mand... - 21.02.2024

Pátý díl fantasy série s názvem Zrádcova dýka nás opět zavede do roku 1666 k přátelům Christopherovi, Tomovi a Sally. Ti se vracejí zpět z Francie do Londýna, kde konečně zavládl klid po morové epidemii. Za odvedené služby jim navíc král Karel II. slíbí nevídané odměny. Potíže si je však najdou i doma…

RECENZE: Dana Beranová, Zpěv straky

Článek od: ena - 28.01.2024

Je niečo zlé na tom byť čarodejníčkou? Henrieta sa čarodejníčkou má stať. Jej čarodejnícka matka je k nej však často krutá, ponižuje ju a ubližuje jej. Raz sa Henriete naskytne príležitosť vyviazať sa z čarodejníckeho sľubu a svoju šancu nepremárni. Získa tým znalosti a liečiteľské zručnosti veľmajsterky rádu milosrdných. Avšak za všetko sa platí...

RECENZE: Mikuláš Pešta, Třemšínský drak

Článek od: Jan Procházka - 25.01.2024

Třemšínský drak sice není první autorovou knihou, ale je první z těch, které věnuje svému rodnému kraji. Využívá k tomu znalosti získané při dlouholetém studiu historie rožmitálského regionu, jehož je Třemšín neoddiskutovatelnou dominantou. Ale pojďme si o tomto vrchu povědět něco víc.

RECENZE: Tabitha Birdová, Krámek s fantazií

Článek od: Jana K. - 11.12.2023

Krámek s fantazií je magickým místem, kde se lidem vrací zpět již dávno zapomenuté sny. Místem, které předává tajemné telefonické vzkazy, s jejichž pomocí se truchlící mohou spojit s Oním světem. Rozloučit se. Uslyšet, že nic není jejich chyba. Že jsou stále milováni…

UKÁZKA: Laura Thalassa, Vládce hvězdné oblohy

Článek od: Redakce - 23.11.2023

Laura Thalassa: Vládce hvězdné oblohy

    • Příběh plný vášnivé erotiky, krvavých tajemství a barvité fantazie, který dobyl srdce milionů čtenářů.
    • Temná new adult fantasy pro fanoušky bestsellerové série Dvůr trnů a růží od Sarah J. Maas.
    • Mystery Press chystá na příští rok od Laury Thalassy první dva díly nové fantasy série Jezdci apokalypsy.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Fantasy