RECENZE: O krok před peklem, antologie

Článek od: Monika Slíva - 07.05.2018

Kladivo na čaroděje má svůj unikátní vesmír a Felixova parta je projekcí jeho kolektivního vědomí.
A co je kolektivní vědomí?
Ano, správně! Propojení myslí, které neustále vstřebává další mozky. Asimiluje. Stejně jako Borgové. Vcucne nového autora, vtiskne mu matrici kladivářského univerza hluboko do paměťových buněk a natrvalo vytvoří nová neuronová spojení s Felixem, Vincencem, Walterem i Klaudií.

Nový titul z vydavatelství OneHotBook: Praha Noir

Článek od: Redakce - 17.03.2017

Povídková sbírka PRAHA NOIR, jíž sestavil Pavel Mandys a která nejenže vyšla česky v nakladatelství Paseka, ale v anglickém překladu ji do své mezinárodní prestižní řady Noir zařadilo rovněž newyorské nakladatelství Akashic Books, se výborně hodí nejen k četbě, nýbrž i k poslechu za potemnělých večerů.

RECENZE: Ondřej Jireš (ed.), Klenoty české fantasy

Článek od: Jana Poláčková - 30.06.2015

Doba plyne a jak mladá generace čtenářů young adult odrůstá svým prvním písmenkovým střevíčkům, plynule přechází na tlustospisy G. R. R. Martina a dalších zvučných jmen zejména z oblasti anglicky psané fantasy. Čeští autoři se v jejich očích těší pověsti ušmudlaných Popolušek odsouzených k věčnému přebírání luštěnin a konverzaci s opeřenci pochybné pověsti. Teď však přichází kmotřička víla, otvírá šperkovnici… a namísto tří oříšků se ukazují Klenoty české fantasy.

 

RECENZE: Štěpán Kopřiva, Rychlopalba

Článek od: Wendy - 17.05.2015

Na počátku je jeden policista naprosto oddaný své práci, jeden zoufalý muž, jedna ztracená holčička a její matka uzavřená ve zdech psychiatrické léčebny. A na konci? Na konci bude jeden policista, který překročil zákon, stále jeden zoufalý muž, několik mrtvých a…a to se nechte překvapit co, nebo kdo ještě.

RECENZE: Štěpán Kopřiva, Aktivní kovy

Článek od: Tereza Kadečková - 20.10.2014

Největší blbost, co můžete udělat, je vyrazit vojína De Klerka z armády. Tenhle galaktický supervoják totiž nezná nic jiného než zabíjení, vřavu bitevního pole a svištění atomovek nad hlavou. Když ho degradujete a pošlete mezi civilisty, musíte počítat s pořádným průserem.

RECENZE: Štěpán Kopřiva - Asfalt II. Efektivní brutalita

Článek od: Petr Čapek - 22.08.2014

Není to tak dlouho co se úderné duo českého audioknižního průmyslu Walker & Volf rozhodlo zasadit posluchačům těžkou ránu na solar. Jejich první díl legendárního Asfaltu od Štěpána Kopřivy se ukázal jako trefa do černého. Jedinou nevýhodou zůstával fakt, že příběh prostě nebyl dokončený. To se naštěstí rychle změnilo a posluchači se tak mohou znovu ponořit mezi pekelnou smetánku v čele s Ba'al Zebulem, knížetem Astarothem, nebo arcidémonem Chorozonem.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Š. Kopřiva