POZVÁNKA: FantastiCon 2024

Článek od: Redakce - 02.05.2024

Chcete si na chvíli odpočinout od reality? Přijďte na FantastiCon! Akce pro všechny fanoušky fantastiky bude nabitá přednáškami, besedami, hrami, setkání s oblíbenými spisovateli a autory, nakladateli, vývojáři, kreslíři a dalšími odborníky. Deskovky nebo virtuální realita? Máme obojí! Tak oprašte róby, nastartujte rakety, nabruste meče a osedlejte kyberkentaury – FantastiCon v Městské knihovně Beroun se blíží!

REPORTÁŽ: Fantazák na hudebním festivalu

Článek od: Tereza Zelinová - 26.07.2022

Léto je v plném proudu a tam, kde jiní vidí okurkovou sezónu, já větřím nekonečné možnosti zábavy a kulturního obohacování. Mám za sebou 4 extrémně dlouhé a nabité dny na Colours of Ostrava. Po třech letech se konečně Dolní oblast Vítkovice rozezněla pestrou škálou hudebních stylů, přednášek, divadelních představení a v mém případě také nemožnosti si vybrat, co vlastně budu jíst. Asi si říkáte, jak tohle souvisí s fantastikou? Velice jednoduše. Nemusím připomínat, že fantastika jako taková je inspiračním zdrojem pro všechny oblasti našeho života a objevuje se i tam, kde byste ji čekali nejméně. A to i třeba na hudebním festivalu jako jsou Colours. Následující řádky budou věnovány nejen hudbě, která rozezněla moji archetypální strunu, ale i minirecenzi celých čtyř dní. Tak pojďme na to!

Report: Táta Geek na Lego Festu

Článek od: Petr Simcik - 18.06.2015

Na LEGO® KidsFest jsem se vypravili v neděli dopoledne. Byl to druhý otevírací den a tak trochu jsem spoléhali, že největší nával si LEGO® KidsFest odbyl v sobotu a také, že se nikomu nebude chtít vstávat v neděli před devátou. Nápad se ukázal jako dobrý...

SF AKCE: Festival deskových her Goliáš a David 2014

Článek od: Redakce - 31.10.2014

Již devátým rokem se můžete spolu s Goliášem a Davidem ukrýt před podzimním nečasem do báječného světa deskových her. Na cestu nebudete sami, čekají na Vás ochotní a zkušení organizátoři, kteří Vás ochotně provedou radostmi, ale i nástrahami deskoherního světa. Akce je primárně určena dětem a rodičům, ale na své si přijdou všechny věkové skupiny, za čátečníci i ostřílení hráči.

PR+AKCE: NightCon opět na PragoFFestu

Článek od: Anonym - 09.01.2014

Tak se nám sešel rok s rokem a máte nás tu zase. Kdo má pamět lepší než průměrný sklerotik, tak jistě ví,  že jsme právě před rokem převzali po Antrey opečováváné dítko jménem NightCon. A z krásného perspektivního dítka jsme udělali rozmazleného parchanta.

AKCE: Den poezie v celé ČR

Článek od: admin - 19.11.2013

V těchto dnech probíhá v desítkách měst po celé naší republice řada pořadů, které si pro veřejnost připravili desítky aktérů z řad kulturních národních i mezinárodních organizací, knihoven, spolků a vzdělávacích institucí.

REPORTÁŽ: Festival Fantazie 2013

Článek od: Marta Novotná - 18.07.2013

Psát tuhle reportáž je vlastně nesmysl. Účastníci mají plno vlastních zážitků a nezúčastněným budu jen těžko předávat pocit, že to bylo naprosto skvělé a nemůžu se dočkat příštího léta. A tak jen v krátkosti o letošní fantastické dovolené.

 

PR+CON: Wargamecon linie na Festivalu Fantazie 2013

Článek od: Štěpán Jura - 31.05.2013

Na Festivalu Fantazie už bylo několik podobných programů, ale ty se věnovaly především hře Warhammer 40 000 a jejímu fantasy klonu. Čas však pokročil a do Česka se dostávají nové a nové herní systémy, které lákají jak nové hráče, tak přeběhlíky z Warhammeru...

REPORTÁŽ: PragoFFest 2013: Hořící a horoucí

Článek od: Jan Kovanic - 13.02.2013

Víkend na přelomu ledna a února patří už tradičně pololetním prázdninám, kdy do Modré školy v jihopražských Hájích vtrhává PragoFFest. Dorazil jsem v pátek dvě hodiny po poledni. Byl jsem u registrace (opět) příjemně překvapen, neb jsem na dvě své přihlášky a dvě slevy dostal jednu vstupenku na dva dny, což po občasném nuceném styku se státními úřady působilo neočekávaně normálně.

SLOUPEK: Festival Fantazie se blíží

Článek od: Martin Stručovský - 29.05.2012

Říká se, že když se vám něco hodně líbí, zapíše se vám to navždycky do paměti a budete na to vzpomínat ještě na stará kolena. Taky se říká, že ten con, který je fanův první a pokud se mu líbí, se mu zapíše navždycky do paměti a rád se na něj bude vracet. Inu, to je přesně i můj případ.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Festival