KOMIKS: Nechutný a krutý Metabaron

Článek od: Petr Simcik - 30.10.2020

Metabaron začíná tam, kde Kasta Metabaronů skončila.Ve vesmíru tak nechutném, dekadentním, krutém a bezcitném, že život v Dantově Pekle je proti němu naprostá selanka a básníci snící o rozkládajících se mrtvolách by si mohli gratulovat k chudé fantazii plné optimismu.

Bílý láma Cesta do posledních let svobodného Tibetu

Článek od: Redakce - 13.12.2016

Bílý láma je další mistrovské dílo scenáristy Alejandra Jodorowského (Incal, Kasta Metabaronů), ke kterému se tentokrát přidal legendární kreslíř Georges Bess, aby stvořili jeden z nejzásadnějších evropských komiksů. Společně stvořili příběh, ve kterém se spojují historické události s mýty.

PR+KOMIKS: Nejslavnější dílo evropského komiksu Incal vychází česky v kompletním vydání!

Článek od: Anonym - 27.04.2011

„Incal je komiksové opus magnum, které v sobě pojí prvky sci-fi galaktického dobrodružství se zkoumáním obskurních koutů lidské duše a představivosti. Je to sonda do současnosti a nadčasovosti, kosmická detektivka, autonomní svět se svojí poezií. Je to příběh plný snových, neuvěřitelných krajin, titánský opus, opravdová opera bohů,“ říká publicista Tomáš Komárek.

Přihlásit se k odběru RSS - A. Jodorowsky