PUBLICISTIKA: Malé trhy, velké zázraky

Článek od: Julie Nováková - 21.09.2015

Nevěříte, že se velké zázraky mohou dít kdykoliv a kdekoliv? Dokonce i na tak malém knižním trhu jako je ten český? Přečtěte si článek, který napsala (původně anglicky) česká autorka Julie Nováková pro online magazín Clarkesworld. Podaří se jí vás přesvědčit o unikátnosti české fantastické literární scény?

 

CENY: Aeronautilus - 9. ročník

Článek od: Anonym - 10.07.2013

V sobotu 6. července 2013, ve slavnostní atmosféře Večera fantazie, jímž jako vždy gradoval Festival fantazie v Chotěboři, byly vyhlášeny výsledky už devátého ročníku ankety Aeronautilus.

RECENZE: XB-1 4/2012

Článek od: Petr Simcik - 13.04.2012

 V XB-1 4/2012 nenarazil mezi povídkami na žádný  slabý kousek, sice stále nepřekoná jedničku tohoto roku, ale tu upřímě snad ani trhnout nejde. A publicistika? Jason Sanford, steampunk, ale třeba taky mystifikační horory. Co chtít víc?

LITERATURA: XB-1 11/2011

Článek od: Petr Simcik - 14.01.2012

Listopadová XB-1 (2011) je tak říkajíc holkou pro všechny. Obsahuje povídky, které přelouskáte kdekoli ve vlaku či MHD, ale také kusy, na které se budete muset stoprocentně soustředit a zalézt si někam do ticha.

PR+CON: XB-1 con aneb pozvánka na palubu vesmírné lodi

Článek od: Redakce - 08.01.2012

Minicony pokračují! Byť se Míla Linc přesunul do moravské metropole, jím opečovávaná tradice stále žije a má se k světu. Přesvědčit se můžete 20. ledna od 15.00 do 19.00 ve smíchovské pobočce Městské knihovny Praha (nám. 14. října 15, Praha 5), kdy se uskuteční úžasný a skvělý XB-1 CON a spolu s ním se snad zrodí nová fantastická tradice.

LITERATURA: XB-1 12/2011

Článek od: Petr Simcik - 01.01.2012

Poslední letošní (2011) XB-1 má velice slušnou zahraniční sekci a extrémně naditou publicistiku, jediné co tak kazí celkový obraz je česká sekce a to hlavně její nejdelší povídka - Lidé z Marin-Gotte.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - XB-1