KOMIKS: Liga Spravedlnosti: Vzestup a pád (Green a Red Arrowa)

Článek od: Petr Simcik - 17.11.2020

Víte jak jsem tu – no už je to poměrně dávno – opěvoval Volání po spravedlnosti? Tak Liga Spravedlnosti: Vzestup a pád je něco jako pokračování. Ano, trpí to stejnými neduhy jako všechny ostatní příběhy z DCKK – tedy tím, že neznáme kontext. Přesto je Liga Spravedlnosti: Vzestup a pád velmi překvapivá knížka, která by v sérii posledních špatných dílů DCKK rozhodně neměla zaniknout.

KOMIKS: JLA/JSA: Neřest a ctnost

Článek od: Petr Simcik - 04.03.2020

JLA/JSA: Neřest a ctnost nakonec není tak strašné, jak by mohlo být. Není to žádná přelomová práce, kterou byste měli mít vystavenou na poličce a každý večer se k ní modlit, ale ani odpad, který se nevyplatí číst.

KOMIKS: Batman - Černá rukavice

Článek od: Petr Simcik - 13.01.2020

 Je to jedno z velkých žánrových klišé. Superhrdinu si někdo někam pozve pod průhlednou záminkou a následně se ho snaží zničit. A hrdina se samozřejmě nedá. Zhruba tak je to i s Černou rukavicí.

KOMIKS: DCKK: Pod Maskou

Článek od: Petr Simcik - 19.03.2019

Pod maskou je příběh o návratu jedné dlouho ztracené postavy. V jiné a lepší formě. Nedozvíme se, jak to bylo dál, ani jak se vlastně vrátila. Bude vám chybět i trochu toho kontextu z počátku příběhu, kde je sice shrnutí, ale jde o shrnutí věcí, které na Batmana nějak působí a my jsme je neviděli a můžeme si jen domýšlet, jaký emocionální účinek na něj ve skutečnosti měly.

KOMIKS: DCKK Volání po spravedlnosti

Článek od: Petr Simcik - 07.03.2019

Volání po spravedlnosti je jedna z nejlepších lig, které jsme za poslední roky v češtině dostali a troufnu si říct, že i nejlepší liga z DCKK vůbec. Je to komiks, na který se hodně dobře kouká a který se hodně dobře i čte.

KOMIKS: DCKK DC: Nová hranice

Článek od: Petr Simcik - 04.12.2018

DC má rádo restarty, paralelní historie, pohledy na start postav z jiných úhlů a za jiných podmínek. Už jsme to tu několikrát měli. Samozřejmě, že v padesátých letech už superhrdinové jako takoví existovali, ale jen s odstupem času je možné uchopit tu dobu jako celek a využít její dusivou atmosféru.

KOMIKS: Kyle Baker - Jack Cole, Plastic man na útěku

Článek od: Petr Simcik - 27.11.2018

Plastic man na útěku od Kyla Barkera, který nedávno vyšel jako součást DCKK se, alespoň co se mě týče, pyšní jedním prvenstvím - je to komiks s tou nejhnusnější obálkou, co u nás kdy vyšel. Ptám se: proč nemohli použít cokoli, co je nakresleno uvnitř? Protože jakkoli shazovat tenhle komiks (a přesně to obálka dělá) je neuvěřitelná škoda. 

KOMIKS: The Brave and the Bold: Vládci štěstí - Robert G. Haney, Mark Waid

Článek od: Petr Simcik - 27.11.2017

Od Brave and the Bold: Vládci štěstí jsem podle ilustrace na obálce čekal jen to nejhorší. Po zkušenosti s několika posledními DCKK jsem si nějak nedokázal představit, že mě další týmovka udělá šťastným. Naštěstí, i přes avíza na internetu, tihle Brave and the Bold nejsou týmovka, ale spíše něco na způsob Marvel teamupu.

KOMIKS: DCKK 5: Superman - Utajený počátek

Článek od: Marek - 11.10.2017

Páté pokračování série Dcčkového the best of se nám snaží vysvětlit, kdo je to ten supermuž. Utajený počátek se zaobírá jak školními léty, tak i odchodem ze Smallville a prvním setkáním s Metropolis. Bohužel, zhostil se tohoto úkolu poněkud zvláštním způsobem.

KOMIKS: DCKK 6 a 7: Batman: Dlouhý Halloween

Článek od: Marek - 08.10.2017

Dlouhý Halloween je psán skvěle srozumitelně a přeci ne dětinsky. Udržuje si svou míru tajemství a čtenáři není vlastně úplně vše odhaleno ani po dočtení. Děj není zbytečně moc zamotaný, což považuji osobně za velké plus.

KOMIKS: DCKK Smrt v rodině

Článek od: Petr Simcik - 13.09.2017

Smrt v rodině je zatím nejlepší Batman, kterého můžete v DCKK najít. Svou práci na tom odvedl fakt, že jsou jasně dané strany konfliktu. Je tu jeden klaďas, jeden záporák a jasný cíl.

KOMIKS: DCKK 4: Batman a Syn

Článek od: Marek - 26.07.2017

Druhým příběhem v DC KK se Batman hned dozvídá, že má syna! Vyvalte sudy, oslavujte, tři dny pijte! Nebo ne? Ono by to bylo vše snazší, kdyby matičkou drahého Damiana, spratka jednoho nevychovaného, nebyla dcera největšího světového zločince Ra's Al' Ghula.

KOMIKS: DCKK 1 a 2 , Batman: Ticho - Kniha první a Kniha druhá

Článek od: Marek - 14.07.2017

Tak už i DC vyrukovala na trh se svým výcucem toho nejlepšího v podobě snadno dostupných úzkých knížeček. Jednoduchý lesklý styl s názvem titulu na hřbetu knihy je praktický a nezůstávají na něm otisky prstů, což je jedině dobře. Nesmí samozřejmě chybět dnes již standartní postupně vznikající obraz několika hrdinů na hřbetech knih.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - Eaglemoss