World of Warcraft: Putování Azerothem - Kalimdor

Článek od: Redakce - 09.12.2022

Hry jsou momentálně asi nejsilnější součástí popkultury. Jsou fenoménem, který zastiňuje i filmy. Asi nejsilnějším herním fenoménem je v tomhle rozhodně World of Warcraft, který přináší rozlehlý svět se spoustou bytostí a s vlastní historií.

RECENZE: Richard A. Knaak, Noc draka

Článek od: Štěpán Jura - 03.06.2012

Krasus - mnohým známý jako rudý drak Korialstrasz - nyní cítí, že zlo Grim Batolu znovu ohrožuje ty, kteří jsou mu blízcí. Je odhodlaný se tentokrát zlu hory postavit sám, ovšem netuší, že k ní z různých důvodů míří i jiní, ani že nakonec odhalí obludnou pravdu, která by všem nejen mohla přinést smrt, ale také započít novou éru zkázy a temnoty.

UKÁZKA: Richard A. Knaak, Noc draka

Článek od: Anonym - 22.01.2012

Krasus - mnohým známý jako rudý drak Korialstrasz - nyní cítí, že zlo Grim Batolu znovu ohrožuje ty, kteří jsou mu blízcí. Je odhodlaný se tentokrát zlu hory postavit sám, ovšem netuší, že k ní z různých důvodů míří i jiní, ani že nakonec odhalí obludnou pravdu, která by všem nejen mohla přinést smrt, ale také započít novou éru zkázy a temnoty.

RECENZE: Christie Golden a Aaron Rosenberg, World of WarCraft: Za temným portálem

Článek od: Petr Vařák - 11.10.2011

Za Temným portálem je vůbec první knihou ze světa Warcraftu, v níž spojili své síly rovnou dva autoři – Aaron Rosenberg, tvůrce Přílivu temnoty, a Christie Golden, autorka například Vládce klanů nebo vynikajícího Zrodu hordy. Což není jediný aspekt, jímž se kniha liší od svých předchůdců. Zatímco téměř všechny předchozí romány z Warcraftu lze číst samostatně bez jakékoli znalosti ostatních knih nebo her, Za Temným portálem úzce navazuje na Příliv temnoty.

RECENZE: World of Warcraft - Ashbringer

Článek od: Štěpán Jura - 24.06.2011

Komiks, který se právě dostává čtenářům do ruky, tvoří jeden ze střípků mozaiky jménem Warcraft. Tato mozaika se skládá z úspěšné série tahových strategií, karetní sběratelské hry, deskové hry, spousty knih a také komiksů... a samozřejmě, především z veleúspěšné masivní online hry World of Warcraft.

PR+KOMIKS: Fenomén Warcraftu v komiksu a barvě!

Článek od: Anonym - 24.05.2011

World of Warcrat, alias WoW, neboli též familiárně wowko, je jednou z nejrozšířenějších a nejúspěšnějších online her. Je tak úspěšná, že vytvořila nejen novou subkulturu, ale i zbrusu nová zaměstnání a druhy obchodu. Dnes už mnoho obyvatel Číny nepracuje na polích, ale sedí u počítačů a vyrábí a shání v online světě tamní komodity, aby je mohli prodat (už za skutečné peníze), zahraničním hráčům. Ve světě WoW nejsou neobvyklé ani svatby či hromadná loučení se zemřelými hráči.

RECENZE: Aaron Rosenberg, Příliv temnoty (World of Warcraft)

Článek od: Petr Vařák - 29.03.2011

Nakladatelství Fantom Print šlape jako hodinky, po půl roce se totiž k českým čtenářům dostává další příběh ze světa série PC her Warcraft s názvem Příliv temnoty. Pokud se vám zdá tento název povědomý, nemýlíte se: skutečně se jedná o knižní zpracování hry Warcraft II: Tides of Darkness, jež vyšla v roce 1995. Zkušená Christie Golden, autorka předchozích románů Vládce klanů, Zrod hordy nebo Arthas: Zrod krále lichů, předala spisovatelské žezlo Aaronu Rosenbergovi, který má zatím na kontě několik knih ze světů nejrůznějších PC her.

RECENZE: Christie Golden, Zrod Hordy - World of WarCraft

Článek od: pagi - 30.09.2010

Vyhnání z Ráje je v tomto příběhu ztvárněno hned několikrát. Velen prchá před Zlem, které se zmocnilo jeho vlastního lidu, ale jakkoliv si svůj úkryt vybral dobře, jen odložil nevyhnutelné. Zlo se zmocnilo celé planety, na níž se skupinkou svých věrných nalezl útočiště, převrátilo naruby hodnotové žebříčky orků, kteří před jeho příchodem byli všechno, jen ne zlí, a využilo je k frontálnímu útoku na uprchlíky.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - World of WarCraft