RECENZE: Vendula Brunhoferová, Hladový národ

Článek od: ena - 28.04.2020

Je všeobecne známe, že najvyšší Hitlerovi pohlavári túžili v prospech Reichu využiť  paranormálne javy, schopnosti a okultizmus. V našom svete s touto snahou nepochodili. Ale čo by sa stalo, keby sa im napríklad podarilo nadviazať spojenie s inou dimenziou? Ako by potom prebiehala II. svetová? Nemusíme špekulovať. My to vieme a máme to aj čierne na bielom papieri. Prípadne v čítačke...

RECENZE: Františka Vrbenská - Zuzana Hloušková (eds.), Žena s drakem

Článek od: Monika Hrňová - 22.01.2018

O tom, že se v každé ženě skrývá dračice, není pochyb. Divoká, nespoutaná, živelná, schopná darovat první jiskry života, ale i zažehnout plamen, který spálí vše, co jí přijde do cesty. A když se tento dračí potenciál přetaví do podoby třinácti povídek, jejichž hrdinky (a sem tam i hrdinové) se nedají jen tak spoutat obecným očekáváním a tradicemi, je dobré mít při čtení po ruce džbán vody pro případ, že by došlo k náhodnému samovznícení.

RECENZE: Vendula Brunhoferová, Čas oblevy

Článek od: Karolína Poláčková - 16.11.2017

Na české literární scéně pozvolna vystrkuje růžky čím dál víc nových žánrových autorů. Ne každý z nich se ale vytasí s takovým počinem, jakým je Čas oblevy – špalek na prvotinu až nestydatě objemný. Připravte se na piráty, supertechnologie a řádně politickou space operu.

Literární vyhlídky: duben a květen

Článek od: Jan Křeček - 10.04.2017

Březen – za kamna vlezem. Duben – ještě tam budem. A v květnu nejspíš taky, protože jinak nemáme šanci přečíst tu záplavu zajímavých nových titulů. Zorientovat se vám pomůže nové vydání Literárních vyhlídek.

Přihlásit se k odběru RSS - V. Brunhoferová