Batman a Superman...co si přečíst

Článek od: Martin Stručovský - 25.03.2016

Konečně jsme se dočkali okamžiku, kdy se proti sobě na stříbrném plátně postavili dva nejslavnější superhrdinové ze stáje DC. Batman a Superman. Ale jak víme, u filmů teprve všechno končí. Jsou omegou superhrdinů. Někdy není nad to se vrátit na začátek, tedy ke komiksům. Co by si tedy člověk mohl přečíst, pokud se mu film zalíbí anebo taky nezalíbí. Máme pro vás seznam šesti komiksů s Batmanem a Supermanem, které by neměly uniknout vaší pozornosti. 

KOMIKS: Mark Millar, John Romita Jr, Kick-Ass 3

Článek od: Marek Keram Barányi - 22.08.2013

Po udalostiach v minulej sérii skončila Hit-Girl v base. Našťastie ju jej otec naučil pripraviť sa na každú možnosť. Aj na jej zatknutie (prípadnú smrť). Svojmu partnerovi v zbrani, Daveovi Lizewskému alias Kick-Assovi, zanechala nielen všetky svoje financie a vybavenie, ale aj inštrukcie čo robiť v prípade jej zatknutia. Je to veľmi jednoduché: musí ju vyslobodiť.

KOMIKS: Mark Millar, Superman: Rudá hvězda

Článek od: Petr Simcik - 10.06.2012

Rudá hvězda vás dostane! Pokud nepodlehnete o mnoho lidštějšímu Supermanovi, který podlehl nutkání vzít svět pod ochranná křídla víc, než by mu samotnému bylo milé, až z něj nevědomky učiní orwelovskou utopii, rozhodně podlehnete ostatním – třeba Batmanovi, synkovi ruských disidentů zabitých při čistce, který víc než kohokoli jiného připomíná V Alana Moorea.

KOMIKS: The secret service - V službách jej veličenstva...

Článek od: Marek Keram Barányi - 10.05.2012

Už od svojich amatérskych začiatkov chcel Mark Millar spolupracovať s legendárnym kresličom, Daveom Gibbonsom. Dokonca mu dal možnosť kresliť jeho komiks, Superman: Red Son, ale on odmietol.  Až po vydaní Ultimates, si Gibbons uvedomil, že Millar vie celkom dobre písať a že by spoluprácu s ním nemal odmietať. Tak sa Markovi Millarovi konečne splnil sen a zrodila sa miniséria The Secret Service.

KOMIKS+PR: Ultimate Fantastic Four - Zrod

Článek od: Anonym - 05.04.2011

Komiks u nás se už rozjel, ale pořád se v něm vyskytovaly citelné mezery. Jednou z nich byl i jeden z nejslavnějších superhrdinských týmů světa, Fantastic Four. U nás ji známe z filmů, z animovaného televizního seriálu – ale z komiksu stále ne. A přitom je tenhle tým stále populární...

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - M. Millar