RECENZE: Oskar Fuchs, Pekelný pastýř

Článek od: ena - 22.07.2021

Ako rýchlo sa dokáže váš pokojný život ocitnúť v pr... Veď viete kde. Ráno venčíte psa a zrazu je z vás pastier ľudožravých oviec a vy s nimi tiahnete mestom, aby ste spoločnými silami získali pár dušičiek pre Peklo. To našťastie ešte netušíte, čo všetko vás v ten deň čaká.

NEDĚLNÍK: Oskar Fuchs, Popkultura a ti druzí

Článek od: Redakce - 02.08.2020

Prázdninový nedělník na velmi zajímavé téma si pro vás připravil spisovatel Oskar Fuchs:

Popkulturní odkazy v knihách, filmech, seriálech komiksech a videohrách, zkrátka médiích, jsou poměrně rozmanitou disciplínou. A já je miluji. Přiznávám se bez mučení.

Nový titul z nakladatelství Epocha + UKÁZKA

Článek od: Redakce - 23.03.2020

Čekali jste netrpělivě na novinku od Oskara Fuchse? Pak jste určitě nepřehlédli, že už je venku, momentálně jen na pultech virtuálních knihkupců Zato vám ji ale doručí až domů a není potřeba nikam trajdat! Nechte se na chvíli unést z reality Leichenbergem.

veršovaná RECENZE: Oskar Fuchs, Hitokiri

Článek od: Monika Slíva - 27.02.2019

Takhle nějak to vypadá, když se recenzent nechá vyhecovat autorem k něčemu, co není úplně jeho parketa, a po přečtení knihy je pak kvůli kodexu cti nucen vyplodit místo úplně fádní recenze slova, která navíc kromě jakéhosi smyslu musejí mít i rytmus. Za přispění a vydatné odborné pomoci Honzy Křečka nakonec vzniklo to, co si za chvíli přečtete. Za některé skvělé nápady, které jsem zakomponovala do textu i za cenné rady tímto Honzovi děkuji. A všechny případné divnosti padají pouze na mou hlavu, neb ne ve všem jsem byla (z různých důvodů) ochotná ho poslechnout.

LITERATURA: Prázdninové čtení

Článek od: Redakce - 12.07.2018

Jedna šestina prázdnin už je za námi a my jsme se rozhodli posbírat v redakci nějaká ta knižní doporučení. A že je z čeho vybírat. Je vidět, jak může skupina lidí tvořících jeden skvělý projekt mít naprosto rozdílný pohled na to, co je to letní odpočinkové čtení. Myslím, že si nejde nevybrat. 

Literární vyhlídky: duben a květen

Článek od: Jan Křeček - 10.04.2017

Březen – za kamna vlezem. Duben – ještě tam budem. A v květnu nejspíš taky, protože jinak nemáme šanci přečíst tu záplavu zajímavých nových titulů. Zorientovat se vám pomůže nové vydání Literárních vyhlídek.

Stránky

Přihlásit se k odběru RSS - O. Fuchs